برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

۸۸ بازديد ۰ نظر

برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

همانطور كه مي دانيد يكي از پرمصرف ترين نياز هاي افراد در سراسر دنيا محصولاتي مانند مواد غذايي است. در واقع مي توان اينگونه بيان كرد كه اولويت بسياري از افراد در زمان خريد، مواد غذايي است. به همين منظور بسياري از شركت ها كالاهاي متنوعي را توليد و به بازار عرضه كرده اند.

تعداد زيادي از شركت ها به دليل رقابت و بالا بردن كيفيت محصولات خود، تقاضاي ثبت برند كرده اند كه اين امر سبب تمايز محصولات آن ها از ساير محصولات مشابه توليد شده مي شود. بسياري از برند هاي معروف خارجي در دنيا وجود دارند كه سال ها مشغول فعاليت بوده و محصولات با كيفيتي را به مردم سراسر جهان ارائه مي كنند.

اگر شما قصد خريد محصولات خارجي با كيفيت را داريد در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد كه برندهاي معروف مواد غذايي خارجي را به شما معرفي كنيم.

اهميت خريد از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

همانطور كه مي دانيد تهيه محصولات غذايي يكي از مهم ترين خريدهايي است كه همه افراد به صورت روزانه به آن مي پردازند. همچنين كيفيت محصولات غذايي كه انتخاب مي كنند ارتباط مستقيمي با سلامتي آن ها مي تواند داشته باشد.

به همين منظور بايد هنگام خريد مواد غذايي دقت زيادي داشته باشيد كه بتوانيد بهترين برند مواد غذايي را براي خود تهيه كنيد به طوري كه در سلامتي شما مشكلي به ايجاد نشود. بسياري از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي  وجود دارند كه شما  با كمي پرس و جو مي توانيد كيفيت بالاي محصولات آن ها را متوجه شويد.

اكثر افراد نيز هنگام خريد محصولات غذايي در بيشتر مواقع به دنبال بهترين برند در بازار هستند. با تهيه بهترين محصول غذايي مي توانيد علاوه بر طعم خوب، سلامتي خود را پس از استفاده از اين گونه محصولات نيز تضمين كنيد.

ليست برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

برخي از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي هستند كه در سراسر دنيا شناخته شده و از محبوبيت بالايي برخوردار شده اند. سازماني به نام Oxfam تصميم به تهيه ليستي از بهترين برندهاي معروف در دنيا گرفته است. برند هايي كه در ادامه براي شما ذكر خواهيم كرد، از جمله برند يا شركت هاي مادر به شمار مي روند.

  • نستله(nestle)
  • پپسي (PepsiCo)
  • كلاگز(kelloggs)
  • مارس(mars)
  • موندلز( mondeles)
  • يونيليور(unilever)
  • جنرال ميلز(General mills)
  • دنون(Dnone)
  • اسوشيتد بريتيش فود( Associated British Food)

همه موارد ذكر شده از جمله قدرتمندترين برند و شركت هايي هستد كه توانسته اند مواد غذايي با كيفيتي را توليد كنند. اين برند يا شركت هاي نام برده شده در سراسر دنيا كارمندهاي زيادي داشته و هر سال بالغ بر ميلياردها دلار سود كسب مي كنند.

اداره ثبت علائم تجاري -  قوانين ثبت برند

كلاگز يكي از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

همانطور كه گفته شد اين برند غذايي به عنوان يكي از قدرتمن ترين شركت هايي به شمار مي رود كه در حوزه توليد مواد غذايي فعاليت مي كند. اين شركت توانسته است نمايندگان و شعبه هاي زيادي در خارج از كشور اصلي داشته باشد.

سود اين شركت سالانه مبلغي حدود سيزده ميليارد دلار است. اين برند مواد غذايي معروف در كشور امريكا تاسيس شده و توانسته است با توليد مواد غذايي مانند غلات صبحانه بين هم رديف هاي خود موفق ظاهر شود. اين شركت معروف صاحب برندهايي نظير اگو(Eggo  )، چيز ايت (cheese it) و پرينگلز(pringles) شده است.

دنون به عنوان يكي از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

برند دنون در شركت فرانسه به ثبت رسيده است. اين شركت توانسته مواد غذايي با كيفيتي را در سراسر دنيا توليد كند. شركت دنون بيشتر در توليد لبنيات فعاليت كرده و با برندهاي معروفي نظير اكتيوا( Activa)، اوكيوس( Okios)، يوكرانچ( Yocrunch)  در دنيا ظاهر شده است.

اين شركت علاوه بر توليد محصولات لبني با برندهاي نام برده شده در توليد بسياري مكمل هاي غذايي و آب معدني نيز موفق ظاهر شده است. سود سالانه اين شركت يا برند به بيش از بيست و سه ميليارد در سال مي رسد.

مارس به عنوان يكي از برندهاي معروف مواد غذايي خارجي

شركت مارس نيز يكي از برند هاي مواد غذايي خارجي بوده و محصولات آن بسيار معروف است. اين شركت بريتانيايي براي نام تجاري شكلات هايي كه توليد مي كند، برند (M&M) را برگزيده و كمتر كسي وجود دارد كه طعم اين شكلات ها را در دنيا نچشيده باشد.

علاوه بر اين برندي كه نام برده شد با ساير برندهايي نظير Uncle Bens rice، Starburst و ادامس اربيت معروف شناخته مي شود. بيشتر افراد محصولات خود را از اين برند خريداري مي كنند. به دليل استقبال خوبي كه از اين مواد غذايي ها شده است، اين شركت توانسته سودي بالغ بر سي و پنج ميليارد دلار را كسب كند.

كوكولا برند معروف امريكايي

محصولات كوكولا در بسياري ازكشورها ديده مي شود. اين برند توانسته علاوه بر توليد نوشابه و ديگر نوشيدني هاي گازدار با توليد محصولاتي با برند دسني(Dasani)، آنست تي (honest tea) و فيوز (fuze) پيشرفت كند.

اين شركت معروف به دليل محبوبيت زيادي كه بين بسياري از افراد دارد، سود بيشتر از چهل و يك ميليارد دلار در سال كسب مي كند.

نستله برند مواد غذايي معروف خارجي

اين برند مواد غذايي در كشور سوئيس تاسيس شده وبه ثبت رسيده است. در ابتدا فردي به نام نستله براي كودكاني كه نمي توانستند از شير مادر خود تغذيه كنند، مكمل و كمك هاي غذايي را با استفاده از شير گاو تهيه و در سراسر كشور عرضه كرد.

پس از مدتي صاحبان برند ديگر با نستله همكاري كرده و بسياري از محصولات با كيفيت ديگري را توليد و عرضه كردند. بيشتر توليدات اين برند، مكمل هاي غذايي است. در حال حاضر اين نشانه خارجي معروف صاحب برندهايي نظير گربر بيبي فود(Gerber baby food)، هات پاكتس(Hot pockets)، كيت كت( kit kat)و باتر فينگر نيز شناخته مي شود.

اين شركت به دليل محصولات مقوي و با كيفيتي كه توليد مي كند سالانه سودي بالغ بر نود ميليون دلار كسب مي كند. به جرئت مي توان گفت اين شركت بيشترين سود در محصولات خارجي را بين مواد غذايي ديگر از آن خود كرده است.

در نتيجه، مي توانيد برندهاي معروف مواد غذايي خارجي كه از كيفيت خوبي برخوردار هستند را به طور روزانه  براي خود تهيه كنيد. همانطور كه گفته شد انتخاب يك محصول باكيفيت و مرغوب مي تواند بر سلامتي شما تاثير مستقيمي داشته باشد. بنابراين در انتخاب برند مواد غذايي دقت بيشتري داشته باشيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.