آرشیو اسفند ماه 1398

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

بهترين شركت ثبت شركت در ايران

۷۵ بازديد ۰ نظر

بهترين شركت ثبت شركت در ايران

 

بهترين شركت ثبت شركت در ايران

بهترين شركت ثبت شركت در ايران

اگر به فكر گسترش كسب و كار خود هستيد و نياز داريد تا در حيطه مورد نظر خود فعاليت هاي تجاري و حرفه اي خود را افزايش دهيد، مي توانيد بنا به قانون، ثبت شركت را انجام دهيد. براي اين منظور كافي است تا بهترين شركت ثبت شركت در ايران را شناسايي كرده و از اين طريق كليه اقدامات قانوني در اين خصوص را انجام دهيد.

براي ثبت شركت نيز بايد مراحلي را پشت سر بگذاريد. اين مراحل زمان و هزينه زيادي را از شما نخواهد گرفت. با توجه به اينكه ثبت شركت ها ديگر مانند قديم به صورت حضوري انجام نمي شود، افراد بايد اين كار را به صورت آنلاين و الكترونيكي انجام دهند.

براي اين كار كافي است تا به سامانه هاي مناسب در اداره ثبت شركت ها مراجعه كنيد و كليه كارهاي حقوقي ثبت شركت را از اين طريق انجام دهيد. اين شركت ها زير نظر سازمان ثبت اسناد كشور قرار دارند. بنابراين داراي مجوز هاي لازم و معتبر در اين زمينه هستند. در ادامه اين مقاله شما را با مراحل ثبت توسط بهترين شركت ثبت در ايران آشنا مي كنيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت ثبت فردا مراجعه كنيد.

در ثبت شركت چه مراحلي را بايد انجام دهيم؟

براي ثبت شركت از طريق سامانه هاي مجازي در ابتدا بايد مدارك مورد نياز در اين خصوص را تهيه كنيد. با بارگذاري اين مدارك در اين سامانه ها از لحاظ قانوني مراحل ثبت شركت شما انجام مي شود.

در صورتي كه هيچ گونه مشكل قانوني در اين خصوص وجود نداشته باشد، مراحل انجام شده مورد تاييد قرار مي گيرد. در اين صورت شركت شما به راحتي ثبت خواهد شد. براي اين منظور بايد مراحل زير را در ثبت شركت انجام دهيد.

ث

انتخاب نوع شركت در قالب فعاليت مورد نظر

شركت ها در قالب هاي متفاوتي به ثبت مي رسند. هر حيطه اي كه شما در آن به فعاليت مشغول هستيد، قالب ها و هدف شركت مورد نظر را تعيين مي كند. اين مرحله ابتدايي ترين مرحله براي ثبت شركت در نظر گرفته مي شود. شركت ها را در انواع زير دسته بندي مي كنند.

  •   شركت سهامي
  •   شركت با مسئوليت محدود
  •   شركت تضامني
  •   شركت نسبي
  •   شركت مختلط سهامي
  •   شركت غير مختلط سهامي
  •   شركت تعاوني

شركت مورد نظر شما بايد در يكي از اين دسته بندي ها قرار داده شود. در غير اين صورت هويت شركت مشخص نخواهد شد. با توجه به فعاليت هاي تجاري شركت و هدف آن اين مرحله را انجام دهيد.

بايد در اين مرحله دقت بسياري به خرج دهيد. زيرا هر كدام از اين شركت ها داراي فعاليت ها و قوانين مخصوص به خود هستند. با مراجعه به سامانه بهترين شركت ثبت شركت در ايران اين مرحله به راحتي و در زمان كمي انجام مي شود.

انتخاب شركا در ثبت شركت

بدون اين مرحله نمي توانيد شركت خود را به ثبت برسانيد. زيرا زماني كه شما براي ثبت شركت مورد نظر خود اقدام مي كنيد، در صورت نداشتن شريك يا سهامدار به شما مجوز هاي لازم در اين خصوص داده نخواهد شد. حداقل شركايي كه براي خود انتخاب مي كنيد، نبايد از ۲ نفر كمتر باشند. در اين صورت مي توانيد فعاليت شركت خود را آغاز كنيد.

تعيين مدت زمان فعاليت شركت

اين مرحله بايد توسط شما مشخص شود. شركت ها با توجه به مدت زماني كه در زمان ثبت در نظر گرفته مي شوند مي توانند فعاليت خود را داشته باشند. برخي از شركت ها از ۵ الي ۱۰ سال و برخي ديگر داراي فعاليت هاي نامحدود هستند. بنابراين در ابتدا مدت زمان فعاليت شركت را در نظر بگيريد. اين زمان از تاريخ ثبت شركت در نظر گرفته مي شود.

انتخاب موضوع و حيطه كاري شركت

شركت ها در انواع متفاوتي به ثبت مي رسند. با اين وجود هر كدام از آنها تقسيم بندي هاي متفاوتي را نيز شامل مي شوند. در شركت هاي ثبتي بايد موضوع شركت و هدف آن و نوع فعاليت شركت صراحتا عنوان شود.

به عنوان نمونه اگر شركت در زمينه صادرات و واردات، توليد و فعاليت هاي ديگر مشغول باشد، اين فعاليت ها بايد در سامانه بهترين شركت ثبت شركت در ايران ذكر شود. لازم به ذكر است برخي از فعاليت ها نياز به مجوز هاي لازم دارد. در زمان ثبت شركت اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

درج آدرس شركت و كد پستي

آدرس شركت ها بايد به طور كامل در سامانه هاي ثبت شركت ذكر شود. براي اين منظور بايد تاييديه هاي لازم را از اداره پست دريافت كنيد. آدرس مورد نظر بايد در مكان هاي تجاري قرار داشته باشد و هر مكاني را نمي توان به عنوان شركت در نظر گرفت.

مشخص كردن افراد سهامدار در شركت

در اين مرحله اعضاي هيئت مديره و سهامداران شركت ها بايد مشخص شوند و مدارك لازم در زمينه شناسايي هويت آنها در اين سايت ها قرار داده شود. همچنين حق امضا نيز بايد در اين مرحله مشخص شود.

نام گذاري شركت توسط بهترين شركت ثبت شركت در ايران

هيچ شركتي بدون نام و نشان مراحل ثبت را در پيش نخواهد گرفت. بنابراين انتخاب نام مناسب با فعاليت هاي شركت و مشابه نبودن آن با نام شركت هاي ثبت شده، بايد مورد بررسي قرار گيرد. مي توانيد در سامانه مورد نظر ۵ نام را انتخاب كنيد. در اين صورت يكي از آنها به عنوان نام شركت شما انتخاب خواهد شد.

تعيين سرمايه مورد نظر

در ابتدا بايد سرمايه اندكي را به عنوان سرمايه شخص حقوقي در نظر بگيريد. با توجه به نوع شركت ها سهام هر فرد مي تواند متفاوت باشد. با اين حال حداقل سرمايه براي ثبت شركت نبايد از ۱۰۰ هزار تومان كمتر باشد.

تعيين سمت افراد و سهم هر فرد

در اين مرحله هيئت مديره، مدير عامل، رئيس و ديگر سمت ها مشخص مي شود و بنا به سرمايه اي كه هر فرد در ثبت شركت قرار داده است، سهام او مشخص مي شود.

ارائه و تكميل مدارك ثبت شركت

در اين مرحله كليه مدارك مورد نظر خود اعم از فتوكپي شناسنامه، گواهي عدم سوء پيشينه، ارائه اظهارنامه هاي متفاوت و غيره بايد تكميل شود.

با انجام مراحل زير در سايت بهترين شركت ثبت شركت در ايران مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان ممكن شركت مورد نظر خود را به ثبت برسانيد. براي اطلاعات بيشتر در خصوص اين مراحل مي توانيد از مشاورين حرفه و پشتيباني همه جانبه اين سايت ها استفاده كنيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

بهترين سايت ثبت شركت در ايران

۷۶ بازديد ۰ نظر

 

بهترين سايت ثبت شركت در ايران

بهترين سايت ثبت شركت در ايران

ثبت شركت يكي از راهكارهاي اصولي و حرفه اي براي گسترش كسب و كار و تجارت است. افرادي كه مي خواهند در زمينه تجارت و يا هر حيطه ديگري به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا كنند بايد در ابتدا شركت يا برند خود را ثبت كنند. از اين طريق امكان ديده شدن و پيشرفت آنها افزايش پيدا خواهد كرد.

براي اين كار لازم است تا در ابتدا به شركت ها و موسسات حقوقي كه در اين زمينه فعاليت دارند مراجعه كنيد. امروزه ثبت شركت به شيوه هاي نوين و به صورت آنلاين انجام مي پذيرد. به همين دليل براي اين كار بايد در ابتدا به سايت ثبت شركت مورد نظر  وارد شويد و با استفاده از سامانه مخصوصي ثبت شركت را انجام دهيد.

با توجه به تنوع سايت ها و شركت هاي حقوقي، لازم است تا با ويژگي ها و خدمات بهترين سايت ثبت شركت در ايران آشنا شويد. در اين مقاله اطلاعاتي را در اين مورد در اختيار شما قرار مي دهيم.

بهترين سايت ثبت شركت را چگونه شناسايي كنيم؟

با توجه به گسترش فعاليت در فضاي مجازي و پيشرفت در اين زمينه، امروزه شاهد انجام شدن طيف وسيعي از كارها از جمله ثبت شركت در اين فضا هستيم. ثبت به صورت حضوري كارايي خود را از دست داده و اين امر سبب شده تا سرعت و روند كارها افزايش پيدا كند.

همچنين اين فضا به افراد اين امكان را مي دهد تا از رفت و آمد به ادارات ثبت خودداري كنند. در اين صورت در هزينه ها نيز كاهش چشمگيري مشاهده خواهد شود. با اين حال نمي توان به هر سايتي براي اين منظور اعتماد كرد.

تنها سايت هايي كه داراي مجوز و نماد الكترونيكي معتبري هستند را براي اين منظور انتخاب كنيد. به همين دليل بهترين سايت ثبت شركت، زير نظر اداره ثبت شركت كل مشغول فعاليت است. از اين طريق موسسات و شركت هاي حقوقي فعاليت خود را در اين زمينه انجام مي دهند.

سامانه ثبت شركت ها

ويژگي هاي بهترين سايت ثبت شركت در ايران

براي اينكه بتوانيد با خيال راحت شركت خود را در سايت ثبت كنيد و هيچ گونه مشكلي در اين زمينه براي شما ايجاد نشود، بايد در ابتدا در مورد ويژگي هاي بهترين سايت و خدماتي كه ارائه مي دهند، اطلاع پيدا كنيد. در ادامه اين مقاله برخي از ويژگي هاي بهترين شركت ثبت را عنوان مي كنيم.

سايت معتبر و زير نظر شركت ثبت مركزي

در ابتداي امر بايد به نشان هاي تجاري، مجوز ها و نماد الكترونيكي سايت مورد نظر دقت كنيد. اين نشان ها در انتهاي صفحه اصلي سايت قرار داده مي شوند.

در صورتي كه هر كدام از سايت هاي ثبت شركت داراي اين نشان ها نباشند، به آنها اعتماد نكنيد. يكي از بهترين سايت هايي كه در زمينه ثبت شركت به فعاليت مشغول است، سايت ثبت فردا است. اين سايت با داشتن كليه مجوز هاي لازم به عنوان بهترين سايت ثبت شركت شناخته مي شود.

قانوني بودن سايت مربوطه

سايت ثبت شركت بايد بر طبق قوانين اداره ثبت مركزي فعاليت هاي خود را انجام دهد. در واقع سايتي كه در چارچوب مقررات فعاليت نداشته باشد نمي تواند به عنوان بهترين سايت ثبت شركت در ايران معرفي شود.

پشتيباني و ارائه مشاوره هاي رايگان به صورت شبانه روزي

به طور حتم براي افراد در زمان ثبت شركت سوالات بسياري رخ خواهد داد. در صورتي كه هيچ گونه پشتيباني در سايت ها وجود نداشته باشد، پروسه ثبت با مشكل مواجه خواهد شد.اين امر مي تواند نارضايتي افراد را نيز به همراه داشته باشد. سايت هاي معتبر داراي پشتيباني همه جانبه هستند. به اين صورت مشاوره هاي تخصصي و رايگاني را در اختيار شما قرار خواهند داد.

سرعت بالاي سايت در انتقال داده ها

سايتي كه براي اين كار ساخته مي شود، به دليل حجم بالايي از اطلاعات كاربران بايد از سرعت و دقت زيادي برخوردار باشد. بهترين سايت ثبت شركت بايد داراي سرعت بالايي در انتقال داده ها باشد. بدون اين ويژگي نمي توان سايت مورد نظر را بهترين دانست.

اطلاع رساني هاي جامع

در بهترين سايت ثبت شركت در ايران بايد اخبار به روز در مورد نحوه ثبت شركت و مقررات و قوانين جديد عنوان شود. سايت هاي به روز اطلاعيه هاي مربوط به ثبت شركت را در اختيار افراد قرار مي دهند. بنابراين افراد بدين طريق مي توانند به راحتي در مورد اين اخبار مطلع شوند.

پاسخگويي درست به مشتري

زماني كه سايت داراي پنل پرسش و پاسخ نباشد، نشان دهنده آن است كه براي مخاطبان ارزشي قائل نيست. زماني كه پرسش ها مطرح مي شود بايد كارشناسان پاسخ هاي واضح و روشني را ارائه دهند. در اين صورت سايت مربوطه مي تواند مخاطبان خود را راضي نگه دارد.

داراي سابقه خوب و درخشان

شركت ثبتي كه داراي سابقه درخشاني است بايد كليه فعاليت ها خود را در سايت با ارائه گواهي نامه ها و مدارك معتبر در ديد عموم قرار دهد. بدون شك اطلاع يافتن از سابقه شركت مربوطه مي تواند در جذب مخاطبان و اعتماد آنها تاثير گذار باشد.

خدماتي كه توسط بهترين سايت ثبت شركت در ايران ارائه مي شود چيست؟

هر سايتي موظف است تا خدمات متنوعي به مشتريان خود ارائه كند. آشنايي با اين خدمات مي تواند به شما در انتخاب بهترين سايت ثبت شركت كمك شاياني كند. اين خدمات عبارت اند از:

  •     خدمات مربوط به ثبت شركت در حيطه هاي متفاوت
  •     تنظيم قرارداد شركت ها
  •     ثبت علامت تجاري و برند شركت ها
  •     امكان ثبت كارت بازرگاني
  •     اخذ كد اقتصادي
  •     ارائه رتبه بندي به شركت ها
  •     خدمات مربوط به پلمپ دفاتر شركت
  •     امكان ارائه كليه مدارك مربوط به ثبت شركت
  •     ارائه قرارداد شركت ها
  •     امكان پرداخت هزينه ها به صورت مجازي

در سايت شركت ثبت بايد خدمات متنوعي به مشتريان ارائه شود. بدين صورت ديگر نيازي نيست به مراكز و دفاتر ثبت شركت ها مراجعه شود. اين امر مي تواند كار را براي افراد آسان تر كند.

با توجه به اطلاعاتي كه در مورد بهترين سايت ثبت شركت ارائه شد، مي توانيد كليه كارهاي ثبت را از اين طريق به راحتي انجام دهيد، بدون اينكه زمان و هزينه زيادي صرف كنيد.

اين سايت ها با داشتن مجوز هاي مورد تاييد اداره ثبت شركت، خدمات متنوعي را به مشتريان خود ارائه مي كنند. هر چقدر حيطه اين خدمات گسترده تر باشد، به طبع اعتبار سايت مورد نظر نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

بزرگترين شركت ثبت شركت

۶۵ بازديد ۰ نظر

بزرگترين شركت ثبت شركت

بزرگترين شركت ثبت شركت

شركت ها از مجموعه اي از افراد كه به عنوان سهامداران و موسسان شركت شناخته مي شوند تشكيل مي شود. اين افراد در واقع براي رسيدن به اهداف مشتركي با يكديگر همكاري و فعاليت دارند. حيطه هاي فعاليتي شركت ها با يكديگر متفاوت است. بنابراين شركت ها انواع متفاوتي دارند.

براي اينكه بتوانيد ثبت شركت را در كوتاه ترين زمان ممكن و به صورت قانوني انجام دهيد بايد به بزرگترين شركت ثبت شركت مراجعه كنيد. اين شركت ها زير نظر اداره ثبت شركت ها به فعاليت مشغول هستند. بنابراين بايد خدمات جامع و كاملي را به افراد ارائه دهند. در ادامه در مورد اين شركت ها اطلاعات بيشتري را در اختيار شما قرار مي دهيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت ثبت فردا مراجعه كنيد.

بزرگترين شركت ثبت شركت در ايران چه نوع شركتي است؟

طبق آيين نامه هاي اصلاحي در زمينه ثبت شركت ها، در تهران، ثبت در اداره ثبت شركت ها و در شهرستان ها اين امر توسط اداره ثبت مركزي اصلي صورت مي گيرد. زماني كه در اين مكان ها، شركت هاي معتبر ثبت وجود نداشته باشد، اين امر مي تواند در دفاتر اسناد رسمي يا دفتر دادگاه ها انجام شود.

اداره ثبت شركت ها وظيفه دارد تا شركت هاي تجاري را ثبت كند. بنابراين اين شركت ها در ايجاد معاملات تجاري و تقويت آن نقش اساسي را بر عهده دارند. براي اينكه بتوانيد معتبرترين شركت ثبت شركت را شناسايي كنيد بايد در ابتدا در مورد تمامي مراحل ثبت در اين شركت ها مطلع شويد.

بزرگترين شركت ثبت شركت چگونه ثبت را انجام مي دهد؟

امروزه ثبت شركت به راحتي و در مدت زمان بسيار كمي از طريق مختلف صورت مي گيرد. يكي از روش هاي كاربردي در اين زمينه ثبت شركت از طريق فضاي مجازي و ورود به سايت هاي مربوط به شركت هاي ثبت است.

در اين سايت ها تمامي مراحل انجام ثبت شركت به صورت آنلاين براي مشتريان و مخاطبان در دسترس قرار گرفته است. اين امر سبب مي شود تا در زمان و هزينه هاي افراد صرفه جويي شود. براي اين منظور در ادامه اين مقاله اطلاعات جامع تري را در اين خصوص در اختيار شما قرار مي دهد.

ثبت شركت به چند شيوه انجام مي شود؟

ثبت شركت ها به دو صورت انجام مي پذيرد. همچنين مراحل ثبت شركت در چند مرحله به راحتي انجام مي شود. در ابتدا قالب شركت مربوطه در نظر گرفته مي شود. در اين قالب ها موضوعات و زمينه هاي حرفه اي كسب و كار افراد مطرح مي شود. اين عوامل بر طبق قانون و ضوابط و مقررات موجود در شركت هاي ثبت شركت به افراد ارائه مي شوند.

درخواست ثبت شركت

مراحل ثبت شركت چگونه است؟

براي اينكه بتوانيد شركت مورد نظر خود را ثبت كنيد بايد مراحل زير را بدين منظور انجام دهيد:

  1. اولين مرحله از ثبت شركت پيدا كردن شريك مطمئن است. شركا بايد داراي اهداف يكساني باشند. در واقع بدون شركا نمي توانيد شركت خود را به ثبت برسانيد.
  2. در مرحله بعد بايد سرمايه مورد نياز براي ثبت شركت را در دست داشته باشيد. اين سرمايه بايد حداقل ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شود. اين بدان معنا است كه با سرمايه كمتر از اين مقدار نمي توان ثبت را انجام داد. هر چقدر سرمايه شما در اين امر بيشتر باشد مي توانيد خدمات بهتري را ارائه دهيد.
  3. بعد از اين مراحل سمت هاي افراد تعيين مي شود. يكي از شركا به عنوان مدير كل در نظر گرفته مي شود. همچنين همزمان با تعيين سمت، وضعيت حق امضا نيز براي افراد مشخص مي شود.
  4. آدرس و كد پستي مركز اصلي شركت مورد نظر بايد مشخص شود. همچنين در صورت وجود شعبات شركت ها بايد آدرس دقيق آنها را نيز ذكر كرد.
  5. انتخاب نام شركت يكي از مهمترين مراحل در ثبت شركت به حساب مي آيد. شركت هايي كه داراي نام مشابه با شركت هاي ثبت شده باشند، نمي توانند با همان نام شركت خود را ثبت كنند.
  6. نام هاي پيشنهادي بايد توسط افرادي كه در بزرگترين شركت ثبت شركت فعاليت دارند، مورد تاييد قرار گيرد.
  7. بعد از تعيين نام، مدارك لازم جهت ثبت از افراد درخواست مي شود. بعد از جلسات كارشناسي و تاييد مدارك، افرادي كه براي ثبت اقدام كرده اند توسط اين شركت ها فراخوانده مي شوند. در صورتي كه وكالت خود را به وكيل داده ايد او موظف است تا كليه كارهاي مربوط به ثبت شركت و برند شما را انجام دهد.
  8. بعد از دريافت مدارك ثبت شده خود كافي است تا به سامانه اينترنتي ثبت شركت مراجعه كنيد و با پرداخت هزينه هاي مورد نظر، مراحل ثبت شركت را انجام دهيد.
  9. در صورت وجود هرگونه مشكل يا سوال در اين زمينه مي توانيد از خدمات پشتيباني اين سايت ها و سامانه ها استفاده كنيد.

بزرگترين شركت ثبت شركت كدام است؟

با توجه به شركت ها و موسسات متنوعي كه در اين خصوص به فعاليت مشغول هستند، مي توان گفت انتخاب بهترين شركت ثبت مي تواند كمي مشكل باشد. با اين حال با توجه به ويژگي هاي هر كدام از شركت هاي ثبت مي توانيد به راحتي تفاوت ها را مشاهده كنيد.

بهترين شركت ويژگي هاي زير را دارد:

  •     ارائه خدمات سريع و با كيفيت به مشتريان
  •     اخذ هزينه هاي كم
  •     دارا بودن مشاورين تخصصي و حرفه اي در اين زمينه
  •     ارائه خدمات با روش هاي به روز و نوين
  •     ارائه تسهيلات رايگان به مشتريان بعد از ثبت شركت
  •     پشتيباني همه جانبه و رايگان
  •     شفاف سازي هزينه ها قبل از ثبت شركت
  •     و غيره

اين ويژگي ها مي تواند افراد را مجاب كند تا براي ثبت شركت خود به بهترين و بزرگترين شركت ثبت براي اين امر مراجعه كنند.

ثبت شركت در بهترين اداره ثبت شركت مي تواند مزيت هاي بسياري براي افراد ايجاد كند. از اين طريق مراحل ثبت به سادگي و در كمترين زمان ممكن انجام خواهد شد. خدماتي كه بهترين شركت هاي ثبت ارائه مي دهند به گونه اي است كه افراد رضايت خاطر بسياري از اين شركت ها پيدا خواهند كرد.

با توجه به نوع شركت مورد نظر و هدفي كه داريد مي توانيد شركت و برند خود را به راحتي هرچه تمام به واسطه روش هاي متفاوت به خصوص آنلاين به ثبت برسانيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.