بهترين سايت ثبت شركت در ايران

ثبت شركت يكي از راهكارهاي اصولي و حرفه اي براي گسترش كسب و كار و تجارت است. افرادي كه مي خواهند در زمينه تجارت و يا هر حيطه ديگري به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا كنند بايد در ابتدا شركت يا برند خود را ثبت كنند. از اين طريق امكان ديده شدن و پيشرفت آنها افزايش پيدا خواهد كرد.

براي اين كار لازم است تا در ابتدا به شركت ها و موسسات حقوقي كه در اين زمينه فعاليت دارند مراجعه كنيد. امروزه ثبت شركت به شيوه هاي نوين و به صورت آنلاين انجام مي پذيرد. به همين دليل براي اين كار بايد در ابتدا به سايت ثبت شركت مورد نظر  وارد شويد و با استفاده از سامانه مخصوصي ثبت شركت را انجام دهيد.

با توجه به تنوع سايت ها و شركت هاي حقوقي، لازم است تا با ويژگي ها و خدمات بهترين سايت ثبت شركت در ايران آشنا شويد. در اين مقاله اطلاعاتي را در اين مورد در اختيار شما قرار مي دهيم.

بهترين سايت ثبت شركت را چگونه شناسايي كنيم؟

با توجه به گسترش فعاليت در فضاي مجازي و پيشرفت در اين زمينه، امروزه شاهد انجام شدن طيف وسيعي از كارها از جمله ثبت شركت در اين فضا هستيم. ثبت به صورت حضوري كارايي خود را از دست داده و اين امر سبب شده تا سرعت و روند كارها افزايش پيدا كند.

همچنين اين فضا به افراد اين امكان را مي دهد تا از رفت و آمد به ادارات ثبت خودداري كنند. در اين صورت در هزينه ها نيز كاهش چشمگيري مشاهده خواهد شود. با اين حال نمي توان به هر سايتي براي اين منظور اعتماد كرد.

تنها سايت هايي كه داراي مجوز و نماد الكترونيكي معتبري هستند را براي اين منظور انتخاب كنيد. به همين دليل بهترين سايت ثبت شركت، زير نظر اداره ثبت شركت كل مشغول فعاليت است. از اين طريق موسسات و شركت هاي حقوقي فعاليت خود را در اين زمينه انجام مي دهند.

سامانه ثبت شركت ها

ويژگي هاي بهترين سايت ثبت شركت در ايران

براي اينكه بتوانيد با خيال راحت شركت خود را در سايت ثبت كنيد و هيچ گونه مشكلي در اين زمينه براي شما ايجاد نشود، بايد در ابتدا در مورد ويژگي هاي بهترين سايت و خدماتي كه ارائه مي دهند، اطلاع پيدا كنيد. در ادامه اين مقاله برخي از ويژگي هاي بهترين شركت ثبت را عنوان مي كنيم.

سايت معتبر و زير نظر شركت ثبت مركزي

در ابتداي امر بايد به نشان هاي تجاري، مجوز ها و نماد الكترونيكي سايت مورد نظر دقت كنيد. اين نشان ها در انتهاي صفحه اصلي سايت قرار داده مي شوند.

در صورتي كه هر كدام از سايت هاي ثبت شركت داراي اين نشان ها نباشند، به آنها اعتماد نكنيد. يكي از بهترين سايت هايي كه در زمينه ثبت شركت به فعاليت مشغول است، سايت ثبت فردا است. اين سايت با داشتن كليه مجوز هاي لازم به عنوان بهترين سايت ثبت شركت شناخته مي شود.

قانوني بودن سايت مربوطه

سايت ثبت شركت بايد بر طبق قوانين اداره ثبت مركزي فعاليت هاي خود را انجام دهد. در واقع سايتي كه در چارچوب مقررات فعاليت نداشته باشد نمي تواند به عنوان بهترين سايت ثبت شركت در ايران معرفي شود.

پشتيباني و ارائه مشاوره هاي رايگان به صورت شبانه روزي

به طور حتم براي افراد در زمان ثبت شركت سوالات بسياري رخ خواهد داد. در صورتي كه هيچ گونه پشتيباني در سايت ها وجود نداشته باشد، پروسه ثبت با مشكل مواجه خواهد شد.اين امر مي تواند نارضايتي افراد را نيز به همراه داشته باشد. سايت هاي معتبر داراي پشتيباني همه جانبه هستند. به اين صورت مشاوره هاي تخصصي و رايگاني را در اختيار شما قرار خواهند داد.

سرعت بالاي سايت در انتقال داده ها

سايتي كه براي اين كار ساخته مي شود، به دليل حجم بالايي از اطلاعات كاربران بايد از سرعت و دقت زيادي برخوردار باشد. بهترين سايت ثبت شركت بايد داراي سرعت بالايي در انتقال داده ها باشد. بدون اين ويژگي نمي توان سايت مورد نظر را بهترين دانست.

اطلاع رساني هاي جامع

در بهترين سايت ثبت شركت در ايران بايد اخبار به روز در مورد نحوه ثبت شركت و مقررات و قوانين جديد عنوان شود. سايت هاي به روز اطلاعيه هاي مربوط به ثبت شركت را در اختيار افراد قرار مي دهند. بنابراين افراد بدين طريق مي توانند به راحتي در مورد اين اخبار مطلع شوند.

پاسخگويي درست به مشتري

زماني كه سايت داراي پنل پرسش و پاسخ نباشد، نشان دهنده آن است كه براي مخاطبان ارزشي قائل نيست. زماني كه پرسش ها مطرح مي شود بايد كارشناسان پاسخ هاي واضح و روشني را ارائه دهند. در اين صورت سايت مربوطه مي تواند مخاطبان خود را راضي نگه دارد.

داراي سابقه خوب و درخشان

شركت ثبتي كه داراي سابقه درخشاني است بايد كليه فعاليت ها خود را در سايت با ارائه گواهي نامه ها و مدارك معتبر در ديد عموم قرار دهد. بدون شك اطلاع يافتن از سابقه شركت مربوطه مي تواند در جذب مخاطبان و اعتماد آنها تاثير گذار باشد.

خدماتي كه توسط بهترين سايت ثبت شركت در ايران ارائه مي شود چيست؟

هر سايتي موظف است تا خدمات متنوعي به مشتريان خود ارائه كند. آشنايي با اين خدمات مي تواند به شما در انتخاب بهترين سايت ثبت شركت كمك شاياني كند. اين خدمات عبارت اند از:

  •     خدمات مربوط به ثبت شركت در حيطه هاي متفاوت
  •     تنظيم قرارداد شركت ها
  •     ثبت علامت تجاري و برند شركت ها
  •     امكان ثبت كارت بازرگاني
  •     اخذ كد اقتصادي
  •     ارائه رتبه بندي به شركت ها
  •     خدمات مربوط به پلمپ دفاتر شركت
  •     امكان ارائه كليه مدارك مربوط به ثبت شركت
  •     ارائه قرارداد شركت ها
  •     امكان پرداخت هزينه ها به صورت مجازي

در سايت شركت ثبت بايد خدمات متنوعي به مشتريان ارائه شود. بدين صورت ديگر نيازي نيست به مراكز و دفاتر ثبت شركت ها مراجعه شود. اين امر مي تواند كار را براي افراد آسان تر كند.

با توجه به اطلاعاتي كه در مورد بهترين سايت ثبت شركت ارائه شد، مي توانيد كليه كارهاي ثبت را از اين طريق به راحتي انجام دهيد، بدون اينكه زمان و هزينه زيادي صرف كنيد.

اين سايت ها با داشتن مجوز هاي مورد تاييد اداره ثبت شركت، خدمات متنوعي را به مشتريان خود ارائه مي كنند. هر چقدر حيطه اين خدمات گسترده تر باشد، به طبع اعتبار سايت مورد نظر نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.