بهترين شركت ثبت شركت در ايران

اگر به فكر گسترش كسب و كار خود هستيد و نياز داريد تا در حيطه مورد نظر خود فعاليت هاي تجاري و حرفه اي خود را افزايش دهيد، مي توانيد بنا به قانون، ثبت شركت را انجام دهيد. براي اين منظور كافي است تا بهترين شركت ثبت شركت در ايران را شناسايي كرده و از اين طريق كليه اقدامات قانوني در اين خصوص را انجام دهيد.

براي ثبت شركت نيز بايد مراحلي را پشت سر بگذاريد. اين مراحل زمان و هزينه زيادي را از شما نخواهد گرفت. با توجه به اينكه ثبت شركت ها ديگر مانند قديم به صورت حضوري انجام نمي شود، افراد بايد اين كار را به صورت آنلاين و الكترونيكي انجام دهند.

براي اين كار كافي است تا به سامانه هاي مناسب در اداره ثبت شركت ها مراجعه كنيد و كليه كارهاي حقوقي ثبت شركت را از اين طريق انجام دهيد. اين شركت ها زير نظر سازمان ثبت اسناد كشور قرار دارند. بنابراين داراي مجوز هاي لازم و معتبر در اين زمينه هستند. در ادامه اين مقاله شما را با مراحل ثبت توسط بهترين شركت ثبت در ايران آشنا مي كنيم. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت ثبت فردا مراجعه كنيد.

در ثبت شركت چه مراحلي را بايد انجام دهيم؟

براي ثبت شركت از طريق سامانه هاي مجازي در ابتدا بايد مدارك مورد نياز در اين خصوص را تهيه كنيد. با بارگذاري اين مدارك در اين سامانه ها از لحاظ قانوني مراحل ثبت شركت شما انجام مي شود.

در صورتي كه هيچ گونه مشكل قانوني در اين خصوص وجود نداشته باشد، مراحل انجام شده مورد تاييد قرار مي گيرد. در اين صورت شركت شما به راحتي ثبت خواهد شد. براي اين منظور بايد مراحل زير را در ثبت شركت انجام دهيد.

ث

انتخاب نوع شركت در قالب فعاليت مورد نظر

شركت ها در قالب هاي متفاوتي به ثبت مي رسند. هر حيطه اي كه شما در آن به فعاليت مشغول هستيد، قالب ها و هدف شركت مورد نظر را تعيين مي كند. اين مرحله ابتدايي ترين مرحله براي ثبت شركت در نظر گرفته مي شود. شركت ها را در انواع زير دسته بندي مي كنند.

  •   شركت سهامي
  •   شركت با مسئوليت محدود
  •   شركت تضامني
  •   شركت نسبي
  •   شركت مختلط سهامي
  •   شركت غير مختلط سهامي
  •   شركت تعاوني

شركت مورد نظر شما بايد در يكي از اين دسته بندي ها قرار داده شود. در غير اين صورت هويت شركت مشخص نخواهد شد. با توجه به فعاليت هاي تجاري شركت و هدف آن اين مرحله را انجام دهيد.

بايد در اين مرحله دقت بسياري به خرج دهيد. زيرا هر كدام از اين شركت ها داراي فعاليت ها و قوانين مخصوص به خود هستند. با مراجعه به سامانه بهترين شركت ثبت شركت در ايران اين مرحله به راحتي و در زمان كمي انجام مي شود.

انتخاب شركا در ثبت شركت

بدون اين مرحله نمي توانيد شركت خود را به ثبت برسانيد. زيرا زماني كه شما براي ثبت شركت مورد نظر خود اقدام مي كنيد، در صورت نداشتن شريك يا سهامدار به شما مجوز هاي لازم در اين خصوص داده نخواهد شد. حداقل شركايي كه براي خود انتخاب مي كنيد، نبايد از ۲ نفر كمتر باشند. در اين صورت مي توانيد فعاليت شركت خود را آغاز كنيد.

تعيين مدت زمان فعاليت شركت

اين مرحله بايد توسط شما مشخص شود. شركت ها با توجه به مدت زماني كه در زمان ثبت در نظر گرفته مي شوند مي توانند فعاليت خود را داشته باشند. برخي از شركت ها از ۵ الي ۱۰ سال و برخي ديگر داراي فعاليت هاي نامحدود هستند. بنابراين در ابتدا مدت زمان فعاليت شركت را در نظر بگيريد. اين زمان از تاريخ ثبت شركت در نظر گرفته مي شود.

انتخاب موضوع و حيطه كاري شركت

شركت ها در انواع متفاوتي به ثبت مي رسند. با اين وجود هر كدام از آنها تقسيم بندي هاي متفاوتي را نيز شامل مي شوند. در شركت هاي ثبتي بايد موضوع شركت و هدف آن و نوع فعاليت شركت صراحتا عنوان شود.

به عنوان نمونه اگر شركت در زمينه صادرات و واردات، توليد و فعاليت هاي ديگر مشغول باشد، اين فعاليت ها بايد در سامانه بهترين شركت ثبت شركت در ايران ذكر شود. لازم به ذكر است برخي از فعاليت ها نياز به مجوز هاي لازم دارد. در زمان ثبت شركت اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

درج آدرس شركت و كد پستي

آدرس شركت ها بايد به طور كامل در سامانه هاي ثبت شركت ذكر شود. براي اين منظور بايد تاييديه هاي لازم را از اداره پست دريافت كنيد. آدرس مورد نظر بايد در مكان هاي تجاري قرار داشته باشد و هر مكاني را نمي توان به عنوان شركت در نظر گرفت.

مشخص كردن افراد سهامدار در شركت

در اين مرحله اعضاي هيئت مديره و سهامداران شركت ها بايد مشخص شوند و مدارك لازم در زمينه شناسايي هويت آنها در اين سايت ها قرار داده شود. همچنين حق امضا نيز بايد در اين مرحله مشخص شود.

نام گذاري شركت توسط بهترين شركت ثبت شركت در ايران

هيچ شركتي بدون نام و نشان مراحل ثبت را در پيش نخواهد گرفت. بنابراين انتخاب نام مناسب با فعاليت هاي شركت و مشابه نبودن آن با نام شركت هاي ثبت شده، بايد مورد بررسي قرار گيرد. مي توانيد در سامانه مورد نظر ۵ نام را انتخاب كنيد. در اين صورت يكي از آنها به عنوان نام شركت شما انتخاب خواهد شد.

تعيين سرمايه مورد نظر

در ابتدا بايد سرمايه اندكي را به عنوان سرمايه شخص حقوقي در نظر بگيريد. با توجه به نوع شركت ها سهام هر فرد مي تواند متفاوت باشد. با اين حال حداقل سرمايه براي ثبت شركت نبايد از ۱۰۰ هزار تومان كمتر باشد.

تعيين سمت افراد و سهم هر فرد

در اين مرحله هيئت مديره، مدير عامل، رئيس و ديگر سمت ها مشخص مي شود و بنا به سرمايه اي كه هر فرد در ثبت شركت قرار داده است، سهام او مشخص مي شود.

ارائه و تكميل مدارك ثبت شركت

در اين مرحله كليه مدارك مورد نظر خود اعم از فتوكپي شناسنامه، گواهي عدم سوء پيشينه، ارائه اظهارنامه هاي متفاوت و غيره بايد تكميل شود.

با انجام مراحل زير در سايت بهترين شركت ثبت شركت در ايران مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان ممكن شركت مورد نظر خود را به ثبت برسانيد. براي اطلاعات بيشتر در خصوص اين مراحل مي توانيد از مشاورين حرفه و پشتيباني همه جانبه اين سايت ها استفاده كنيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.