برندهاي معروف غذا در دنيا

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

برندهاي معروف غذا در دنيا

۹۴ بازديد ۰ نظر

برندهاي معروف غذا در دنيا

بسياري از شركت ها توانسته اند با تهيه غذاهاي با كيفيت و مرغوب برندي را براي خود به ثبت برسانند. در سراسر دنيا بسياري از برندهاي غذايي هستند كه در سطح بين المللي شناخته شده و سال هاست كه در اين زمينه فعاليت مي كنند.

همانطور كه مي دانيد تنوع غذايي در همه شهرها و كشورها زياد بوده و بسياري از افراد توانسته اند به گونه اي متنوع و با كيفيت غذاهاي خوش طعمي را به مردم ارائه دهند. همچنين با ثبت برند براي خود صاحب سبك در حوزه صنايع غذايي شده اند. در ادامه در خصوص برندهاي معروف غذا در دنيا براي شما بيشتر خواهيم گفت.

برندهاي معتبر فست فود

در دنياي امروز به دليل مشغله هاي كاري كه بين عموم مردم به وجود آمده است، بسياري از افراد به غذاهايي مانند فست فود روي آورده اند. برندهاي معروف فست فود به همين دليل توانسته اند سود زيادي را از اين طريق كسب كنند.

اين نكته را در نظر داشته باشيد كه استفاده زياد از غذاهايي مانند فست فود به دليل روغن هاي زيادي كه در هنگام پخت به كار برده مي شود، مي تواند در طولاني مدت براي شما مضر باشد. به همين دليل بسياري از افراد براي تهيه فست فودهايي با كمترين روغن و مواد غذايي مضر به فكر تهيه و توزيع غذاي با كيفيت همراه با ثبت برند افتاده اند.

ثبت برند در غذا سبب تمايز نوع طبخ غذاها از يكديگر مي شود. زماني كه مصرف كننده از يك نوع غذايي رضايت داشته باشد به راحتي مي تواند با به خاطر آوردن نام برند، غذاي دلخواه خود را تهيه كنند. برندهاي معروف فست فود كه در سراسر دنيا شناخته شده اند، شامل موارد زير است:

  • ساب وي((subway
  • كي اف اسيkfc))
  • ونديز(wendys)
  • ديري كويين(Dairy Queen)
  • مك دونالد(mcdonalds)
  • برگر كينگ( burger king)

و بسياري از موارد ديگر نيز وجود دارد كه در سطح بين المللي معروف هستند.

ثبت برند مواد غذايي خانگي - ثبت محصول غذايي جديد

ساب وي برند معروف در دنيا

اغلب برند هاي معروف غذايي در دنيا متعلق به آمريكا است. يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا به subway  شناخته مي شود. در ادامه در خصوص اين برند معروف به شما نكات بيشتري را خواهيم گفت.

ساب وي يك برند معروف غذايي است كه در سطح بين المللي شناخته مي شود. اين برند توانسته با رقباي معروف خود به رقابت پرداخته و در سراسر دنيا به خوبي شناخته شود. اين نشانه غذايي به دليل كيفيت و مرغوبيتي كه دارد، توانسته در سراسر كشورهاي دنيا شعبه داشته باشد.

در حال حاضر بيش از ۱۰۰ كشور نمايندگي اين برند غذايي را در كشور خود داشته و توانسته اند اين برند را به يك زنجيره بزرگ  تبديل كنند. subway در بيشتر مواقع ساندويچ تهيه كرده و بين مصرف كنندگان خود عرضه مي كند. قطعا شما از تعريف اين برند غذايي خوشمزه  چيزي به گوشتان خورده است.

كي اف اسي يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا

اين برند نيز همانند برندهاي ديگري كه براي شما توضيح داده ايم يك نشانه معروف آمريكايي است. كي اف سي به دليل تهيه غذاهاي با كيفيت و محبوبيت پبين عموم مردم موفق شده كه در بسياري از كشورها نيز نمايندگي داشته باشد.

كمتر كسي پيدا مي شود كه مرغ هاي كنتاكي Kfc را نشناسد. اين برند تا به حال در بيش از ۱۱۸ كشور نمايندگي داشته است كه در هر كشور شعبه هاي زيادي از اين برند وجود دارد. طبق آماري كه انجام شده بيش از ۱۸۸۷۵ نماينده در سراسر كشورهاي دنيا از آن وجود دارد.

مك دونالد يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا

مطمئنا نام اين برند معروف غذايي تا به حال به گوشتان خورده است. mcdonalds  را مي توان به عنوان معروف ترين برند غذايي در دنيا معرفي كرد. اين برند توانسته غذاهاي متنوع و با كيفيتي را تهيه كند. اين نشانه غذايي در بيش از ۱۱۹ كشور شعبه دارد.

طبق آماري كه تا به امروز انجام شده بيش از ۳۵۰۰۰ شعبه در سراسر دنيا داشته و توانسته توجه بيش از ۶۸ ميليون مشتري را به خود جلب كند.

اين گونه برندهاي معروف غذا در دنيا با استفاده از مواد غذايي مرغوب و با كيفيت توانسته اند نظر بسياري از مردم را به خود جلب كرده و آن ها را به مشتريان هميشگي اين برند تبديل كنند.

برگر كينگ يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا

Burger king يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا است، كه شعبه اصلي آن در آمريكا قرار گرفته است. برگر كينگ همانند ساير برند هايي كه ذكر شد از علامت هاي معروف غذايي به شما مي رود. در منوي غذايي اين برند علاوه بر غذاهايي مانند سيب زميني و برگر ، دسر هايي همچون بستني و ميلك شيك نيز وجود دارد.

اين گونه دسر ها باعث جذابيت بيشتر منوي غذايي اين رستوران هاي زنجيره اي شده است. در حال حاضر اين برند غذايي در بيش از ۷۹ كشور شعبه داشته و بالاي ۱۳۰۰۰ نماينده در سراسر كشور هاي مختلف دارد.

نستله يكي از برندهاي معروف غذا در دنيا

بسياري از برند هاي غذايي هستند كه قدمت طولاني داشته و تا به امروز در حال فعاليت هستند. يكي از برند هاي بسيار قديمي كه در حوزه كاري خود بسيار موفق بوده، برند غذايي نستله است. در گذشته فردي به نام هنري نستله از تركيباتي مقوي مانند شكر، شيرگاو و آرد محصولي را تهيه كرد كه نوزاداني كه نمي توانند از شير مادر خود تغذيه كنند از اين محصول مقوي به عنوان جايگزين شير مادر استفاده كنند.

پس از مدتي هنري نستله با سهام داران ديگري كه صاحب برند بوده اند، همكاري كرده و محصولات غذايي و مكمل هاي ديگري را توليد كردند. در ادامه هنري سهام خود را واگذاركرد و بقيه همكاران وي محصولات متعددي را در سراسر دنيا تهيه و توليد كردند.

همچنين اين شركت توانسته علاوه بر محصولات غذايي، داروهايي را نيز در سراسر دنيا عرضه كند. امروزه برند نستله صاحب بيش از ۸۰۰۰ برند در قسمت هاي مختلف صنايع غذايي است. اين شركت يا برند معروف توانسته درآمد بسيار بالايي از توليد محصولات خود به دست آورد.

در نتيجه، مي توان گفت بسياري از افراد در تهيه غذاي خود اولويت را به غذاهايي با برند معروف در دنيا مي دهند كه از كيفيت غذايي كه مصرف مي كنند مطمئن باشند. برندهايي كه براي شما در اين مقاله ذكر شده از برند هاي معروف در دنيا بوده كه از كيفيت و مرغوبيت بالايي برخوردار هستند.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.