ثبت تغييرات شركت موضوع مي باشد كه ما در اين مقاله قصد داريم به بررسي آن بپردازيم. يك شركت پس از اينكه به صورت كامل ثبت گرديد اين قابليت را در اختيار دارد كه افراد صاحب شركت تغييراتي را در موضوعاتي مانند اساسنامه و يا هر چيزي كه مربوط به شركت ميباشد اعمال نمايند براي اين كار لازم است تا اين افراد يكسري فرآيندها را انجام دهند تا بتوانند اين گونه تغييرات را اعمال نمايند كه به اين موضوع ثبت تغييرات شركت مي گويند. ما در اين مقاله قصد داريم به راهكارهاي ثبت تغييرات شركت بپردازيم. پس اگر شما مي خواهيد در رابطه با ثبت تغييرات شركت اطلاعات كاملي به دست آوري مي توانيد اين مقاله را تا انتها به صورت كامل مطالعه نماييد و اطلاعات بسيار تكميلي را در رابطه با ثبت تغييرات شركت به دست آوريد. پس با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد :

چگونگي ثبت تغييرات شركت

چگونگي انجام ثبت تغييرات شركت

همانطور كه گفته شد ممكن است يك شركت در زمان حيات خود نياز داشته باشد تا بر روي اطلاعات آن تغييراتي اعمال گردد تا افراد صاحب شركت بتوانند با استفاده از فرآيندهاي ثبت تغييرات شركت تغييراتي را درون اطلاعات و مدارك شركت ايجاد نمايند. البته اين نكته را بايد بگويم كه اين تغييرات و تصميمات بايد حتماً مطابق قانون تجارت باشد و به هيچ وجه نبايد مغاير اين قوانين باشد. افرادي كه قصد اعمال ثبت تغييرات شركت را دارند مي توانند به جاي اين كه به صورت حضوري به دفتر ثبت شركت ها مراجعه نمايند به به صورت اينترنتي و كاملا آنلاين و با مراجعه به وب سايت irsherkat.ssaa.ir يك صورتجلسه ايجاد نمايند و درخواست خود را مبني بر ايجاد ثبت تغييرات شركت ثبت نمايند. براي ثبت تغييرات نياز به انجام يك سري از مراحل مي باشد كه ما در ادامه برخي از اين مراحل را براي شما به صورت كامل توضيح خواهيم داد پس با ما در ادامه همراه باشيد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

بررسي مراحل ثبت تغييرات شركت

همانطور كه گفته شد براي اعمال و ثبت تغييرات نياز به انجام يك سري از مراحل مي باشد كه ما در ادامه اين مراحل را به صورت كامل و دقيق براي شما توضيح ميدهيم و شما مي توانيد با انجام دادن اين مراحل به صورت كامل تغييرات دلخواه خود را بر روي اطلاعات و مدارك شركت خود ايجاد نماييد. پس با ما در ادامه همراه باشيد:

تكميل اطلاعات شركت مرحله اول براي اعمال ثبت تغييرات شركت

شما براي اينكه بتوانيم مرحله اول ثبت تغييرات شركت به صورت كامل پشت سر بگذاريد بايد در وهله اول شناسه ملي شركت را به صورت كامل وارد نماييد و در صورتيكه شركت شما داراي شناسه ملي نبود مي توانيد نوع شركت را انتخاب نماييد و پس از اين شما بايد شماره ثبت شركت را نيز به صورت تمام و كمال در سامانه وارد نماييد تا بتوانيد به راحتي به مرحله بعد وارد شويد.

درج اطلاعات جلسه دومين مرحله براي اعمال ثبت تغييرات شركت

شما براي انجام دادن مرحله دوم براي انجام ثبت تغييرات شركت بايد نوع صورتجلسه را با توجه به نوع شركت خود تعيين نماييد و همچنين مشخصات متقاضي همانند نام، نام خانوادگي، شماره ملي و موارد ديگر را به صورت كامل نيز وارد نماييد و پس از انجام اين كارها شما بايد به سمت متقاضي مبني بر اينكه در اين شركت داراي اصالت مي باشد و يا اينكه وكيل شركت مي باشد را نيز مشخص نماييد. پس از اينكه شما اين اطلاعات را وارد كرديد، بايد تاريخ برگزاري جلسه را نيز مشخص نماييد. پس از انجام اين كارها شما بايد بر روي كليد پذيرش موقت كليك نماييد تا پس از رفتن به صفحه بعد شماره ۱۹ رقمي را توسط سامانه دريافت نماييد پس از اين كه شماره ۱۹ رقمي را توسط سامانه دريافت نموديد بايد مشخصات و سمت امضا كننده دفتر را به صورت تمام و كمال تعيين نماييد تا پس از انجام اين كارها بتوانيد به مرحله سوم وارد شويد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

درج تصميمات جلسه سومين مرحله از مراحل ثبت تغييرات شركت

شما در مرحله سوم مي توانيد تصميم مورد نظر خود را از فهرست نوع تصميم كه در سامانه وجود دارد انتخاب نماييد و پس از انتخاب نمودن نوع تصميم مورد نظر خود بر روي كليد افزودن تصميم جلسه كليك نماييد تا بدين صورت بتوانيد به مرحله چهارم وارد شويد.

مرحله چهارم از مراحل ثبت تغييرات شركت

اين مرحله را در صورتي مي توانيد انجام دهيد كه در موضوع جلسه تغيير نامي وجود داشته باشد و اگر اين تغيير نام وجود داشته باشد بايد به نام هاي درخواستي خود را به صورت كامل مشخص نماييد و موضوعي كه در رابطه با اين نام ها بايد بگوييم مي باشد كه شما بايد نام ها را با اولويت مشخص نماييد و تعداد نام هاي انتخابي شما نبايد بيشتر از پنج نام باشد. شما پس از اينكه نام ها را با اولويت انتخاب نموديد، بايد نام هاي مورد نظر خود را در فيلد هاي درخواستي به صورت كامل تايپ نماييد و بر روي كليد مرحله بعد كليك نماييد تا بتوانيد به مرحله بعد وارد شويد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

مراحل پاياني ثبت تغييرات شركت

در مراحل پاياني ثبت تغييرات شركت بايد اعضاي حاضر در جلسه را به صورت كامل مشخص نماييد و همچنين اطلاعات اين اشخاص را وارد نماييد و وارد مرحله ششم شويد كه در مرحله ششم بايد سمت اشخاصي كه قصد دارند در جلسه حضور داشته باشند را تعيين نماييد و وارد مرحله هفتم شويد در مرحله هفتم شما بايد ارتباط اشخاص جلسه با شركت را به صورت كامل تعيين نماييد. اين موضوع به اين معنا مي باشد كه شما بايد سمت اشخاص را درون شركت به صورت كامل مشخص نمايد يعني اينكه آيا افرادي كه قصد دارند در جلسه حضور داشته باشد يك نماينده سهامدار مي باشد و يا اينكه وكيل شركت مي باشد. پس از انجام اين كارها شما بايد وارد مرحله هشتم شويد، در مرحله هشتم شما بايد مدارك متقاضي و همچنين نوع صورتجلسه را درون سايت وارد نماييد و بر روي گزينه تاييد مدارك مورد نياز كليك نماييد تا وارد مرحله آخر شويد در اين مرحله شما بايد متن صورتجلسه را به صورت كامل تايپ نماييد و بر روي كليد پذيرش نهايي كليك نماييد تا درخواست شما به صورت نهايي پذيرش شود

چگونگي ثبت تغييرات شركت

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.