شركت ثبت شركت مركزي است كه مي‌تواند به شما در ثبت برند و تأسيس شركت‌‌هاي مورد نظرتان تا حد زيادي كمك كند. يكي از دغدغه‌هاي بزرگ كارآفرينان، ثبت شركت و برند تجاري‌شان است. در ايران ثبت انواع شركت‌ها داراي مراحل بسيار زيادي است كه در صورت ناشي بودن، روند طي كردن آن‌ها با مشكل مواجه مي‌شود و ممكن است ثبت شركت شما با مشكل مواجه شود. در شركت ثبت شركت افرادي فعاليت مي‌كنند كه تجربه زيادي در اين زمينه دارند و مي‌توانند به شما كمك كنند كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي ثبت علائم تجاري خود اقدام كنيد.

شركت‌ها انواع مختلفي دارند كه شما با توجه به نوع شراكت، نوع سرمايه گذاري و توافق‌هايي كه با همكاران خود داشته‌ايد، مي‌توانيد نوع شركت مورد نظر خود را تعيين كنيد. دسته بندي هفت گانه شركت‌ها قابل ثبت هستند و تنها كافي است با مراجعه به شركت ثبت شركت براي ثبت آن اقدام كنيد. شايد به اين فكر كنيد كه مي‌توانيد خودتان براي ثبت شركت اقدام كنيد و با اين كار در هزينه صرفه جويي كنيد، در اين مقاله به طور كلي در مورد مزايايي كه همكاري با شركت ثبت شركت براي شما دارد، صحبت كرده‌ايم و پس از مطالعه آن در مي‌يابيد كه سپردن ثبت برند به چنين مجموعه‌اي بر خلاف تصورتان در هزينه‌هاي شما صرفه جويي مي‌كند.

چرا بايد شركت‌ها را ثبت كنيم؟

شركت‌هاي ثبت شده اعتبار بيشتري دارند.

ايجاد و ثبت يك شركت مزاياي بسياري براي موسسان آن دارد. زماني كه به شركت ثبت شركت مراجعه مي‌كنيد و با كارشناسان در اين باره مشورت مي‌كنيد، به خوبي از مزاياي ثبت شركت آگاه خواهيد شد. در ادامه به برخي از موارد كلي در اين باره اشاره خواهيم كرد.

  • شركت‌هاي ثبت شده در بين ساير شركت‌ها از اعتبار بيشتري برخوردارند و نيروهاي حرفه‌اي و متخصص تمايل دارند با چنين شركت‌هايي كار كنند. اعتبار شركت همچنين در معامله و پيدا كردن مشتري‌هاي معتبر تأثير بسياري دارد.
  • برند، نام تجاري و علائم تجاري منحصر به شركت مي‌شود و ديگران نمي‌توانند از آن استفاده كنند. اگر شركت مورد نظر خود را ثبت نكنيد و ديگري اين كار را انجام دهد، برند به نام او مي‌شود؛ حتي اگر اين برند و اعتبار آن توسط شما به وجود آمده باشد. با ثبت برند خود ميِ‌توانيد با خاطري آسوده از عدم سوء استفاده ديگران براي تبليغات و اعتباردهي به تجارت و برندسازي اقدام كنيد و در ذهن و قلب مشتريانتان باقي بمانيد.
  • شركت ثبت شركت مزايا و استفاده از تسهيلاتي كه با استفاده از ثبت برند را به دست مي‌آوريد، براي شما توضيح خواهد داد.
  • انجام معاملات بزرگ و حتي معاملاتي در سطح بين الملل براي شركت‌هايي كه ثبت شده‌اند، ساده‌تر است.

با توجه به موارد بالا درك مي‌كنيد كه مراجعه به شركت ثبت شركت و اقدام براي به ثبت رساندن برندها كاري است كه اكثر كسب و كارهاي حرفه‌اي و پيشرفته انجام مي‌دهند.

در ضمن طبق قانون جمهوري اسلامي ايران ثبت برخي از شركت‌ها در زمينه فعاليتي خاص اجباري است و در صورت ثبت نشدن، كار آن‌ها غير قانوني محسوب مي‌شود.

مراجعه به افراد متخصص ثبت برند و شركت

شركت ثبت شركت عمليات ثبت را بدون كم‌ترين دردسر براي شما انجام مي‌دهد.

همانطور كه گفته شد پروسه اداري پيچيده‌اي در اداره‌‌هاي ثبت برند وجود دارد و براي كسي كه تجربه و تخصصي دراين زمينه ندارد، ثبت شركت مي‌تواند بسيار زمان‌بر باشد. از طرف ديگر معمولا مديران و سرمايه‌گذاران در ابتداي مراحل تأسيس شركت كارهاي بسياري دارند و زمان اضافه‌اي براي انجام پروسه اداري ثبت برند و علائم تجاري ندارند. در اين مواقع كمك گرفتن از شركت ثبت شركت بهترين راهكار است. شركت ثبت شركت مسئوليت بزرگي را بر عهده مي‌گيرد و بار زيادي از دوش شما بر مي‌دارد. به ياد داشته باشيد كه به كمك شركت ثبت شركت، علاوه بر زمان در هزينه‌ها نيز صرفه جويي مي‌كنيد.

فرض كنيد شخصا براي ثبت برند اقدام مي‌كنيد و پس از صرف هزينه براي تأمين مدارك، در روند اداري ماجرا با مشكل مواجه مي‌شويد؛ مشكلي كه راه حل آن را نمي‌دانيد. حال بايد دوباره براي وكيل گرفتن و حل مشكلات اقدام كنيد كه اين هزينه‌اي دوباره در بر خواهد داشت. اگر انجام اين كار را به شركت ثبت شركت بسپاريد، ديگر نيازي به گرفتن وكيل براي اين كار نخواهيد داشت.

شركت ثبت شركت چه كارهايي انجام مي‌دهد؟

خدمات شركت ثبت شركت مختلف است.

يك شركت ثبت شركت، در زمينه ثبت فعاليت‌هاي تجاري فعاليت مي‌كند. در اين مجموعه افرادي فعاليت مي‌كنند كه از تمامي قوانين و اصول اداري آگاهند و مي‌توانند پروسه ثبت را در كوتاه‌ترين زمان ممكن طي كنند. آن‌ها در همان ابتدا كليه مدارك لازم را از شما دريافت مي‌كنند تا در روند كار مشكلي ايجاد نشود. به ياد داشته باشيد كه ممكن است شركت‌هاي مختلف وابسته به نوع فعاليتشان براي ثبت به مدارك مختلفي نياز دارند كه افراد فعال در شركت ثبت شركت در اين مورد شما را راهنمايي مي‌كنند.

اين شركت‌ها همچنين مشاوره‌هايي در زمينه نوع شركت و فروش شركت به شما مي‌دهند و حتي در انتخاب نام و لوگوي برند نيز به شما كمك مي‌كنند. به كمك شركت ثبت شركت همكاري ديگر براي ثبت برند به شما اضافه مي‌شود و شما مي‌توانيد با خاطري آسوده از اين بابت به ساير كارهاي مورد نياز براي تأسيس شركت و آغاز فعاليت تجاري خود برسيد.

شركت ثبت شكرت نه تنها در زمينه ثبت شركت و برند فعاليت مي‌كنند و مي‌توانند اين كار را براي شما انجام دهند، بلكه مي‌توانند براي شما مداركي چون كارت بازرگاني را نيز دريافت نمايند. مجوزهاي لازم براي سايت‌ها و به خصوص سايت‌هاي فروشگاهي را مي‌توانيد به كمك شركت ثبت شركت دريافت كنيد. به طور كلي اين شركت‌ها بار ثبت و دريافت علائم و مجوزها و نمادها را از دوش شما بر مي‌دارند و كليه روند اداري لازم براي آن‌ها را انجام مي‌دهند.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.