سايت ثبت برند مواد غذايي

همانطور كه مي دانيد محصولات متنوعي در بازار وجود دارد. جهت تمايز در بين محصولات از نظر كيفيت و قيمت، توليد كنندگان مواد غذايي بايد به ثبت برند مواد غذايي خود اقدام كنند تا محصولات مشابه از يكديگر مجزا شود.

در واقع ثبت برند مواد غذايي سبب مي شود تا مواد غذايي هويتي مشخص براي خود داشته باشند. اين امر منجر مي شود تا مشتريان در صورتي كه محصول مرغوبي را تهيه مي كنند، بتوانند با نام و برند مشخصي محصول مورد نظر خود را تهيه كنند.

جهت ثبت برند مواد غذايي، شما به راحتي مي توانيد از طريق سايت هاي مربوطه، ثبت برند را انجام دهيد. جهت دسترسي به سايت ثبت برند مواد غذايي در ادامه براي شما خواهيم گفت.

چگونه مي توان برند مواد غذايي را در سايت هاي مربوط به ثبت رساند؟

اخيراً براي ثبت برند محصولات به سايت برند مواد غذايي رجوع مي كنند. به كارگيري اين روش مي تواند در سرعت بخشيدن ثبت برند مورد نظر شما تاثير داشته باشد. شما به راحتي مي توانيد آدرس سايت را در اينترنت وارد كنيد تا فرم هاي درخواستي ثبت برند براي  شما نمايش داده شود.

در فرم هايي كه براي شما طراحي شده است بايد اطلاعات لازم را وارد كنيد. فرم اطلاعات براي اشخاص حقيقي و حقوقي متفاوت است. شما پس از وارد كردن اطلاعات، كارشناسان در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار خواهند كرد تا ادامه روند كاري خود را انجام دهيد.

در برخي مواقع لازم است براي تكميل فرم اطلاعات ثبت برند مواد غذايي، طرح يا لوگو خود را به مراكز مربوطه ارائه دهيد تا در صورت تاييد به ثبت برسانند.

سايت ثبت برند مواد غذايي، محصولات شما را به چند دسته تقسيم مي كند؟

 در ابتدا براي ثبت برند مواد غذايي خود، بايد اطلاع داشته باشيد محصولي كه شما توليد مي كنيد در كدام دسته از محصولات غذايي قرار گرفته است. به همين جهت پس از ورود به سايت برند مواد غذايي محصولات به چند دسته تقسيم شده و هر كدام در قسمت هاي متفاوت براي شما نمايش داده مي شود.

شما بايد اطلاعات دقيق را در اين رابطه وارد كنيد. دسته هاي گوناگون از مواد غذايي به شرح زير است، كه شامل:

  • مجموعه نمك و افزودني ها
  • مجموعه فرآورده هاي آردي، شكلات، شيريني و روغن
  • مجموعه غلات
  • مجموعه لبنيات، فرآورده هاي گوشت و كنسرو هاي گوشت
  • مجموعه آبميوه ها
  • مجموعه فرآورده هاي كشاورزي، خشكبار، كنسرو هاي غير گوشتي و ادويه

شما پس از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي بايد توليد محصولات خود را با كمك اين دسته محصولات ذكر شده مشخص كنيد.

مدارك لازم جهت ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي

جهت ثبت برند خود به صورت حضوري يا از طريق ورود به سايت هاي مربوطه بايد مدارك خود را آماده داشته باشيد تا در صورت درخواست حضوري، مدارك را تحويل مراكز مربوطه دهيد. در صورت ثبت از طريق ورود به سايت اطلاعات مربوط به مدارك را وارد سيستم كنيد. مداركي كه شما جهت ثبت برند مواد غذايي لازم خواهيد داشت به شرح زير است:

  • شناسنامه و كارت ملي فرد متقاضي
  • رسيد پرداخت هزينه هايي كه در هر مرحله انجام شده
  • چند نمونه از لوگو به صورت گرافيكي در ابعاد ۱۰ در ۱۰
  • ارائه اظهارنامه
  • نسخه هاي اصلي از مدارك نمايندگي
  • در صورتي كه لوگو طراحي شده گرافيكي نيست بايد به صورت كپي ارائه گردد.
  • تحويل مداركي در خصوص فعاليت در حوزه اي كه شما درخواست برند را داشته ايد.
  • يك نمونه از آگهي روزنامه كه نام تاسيس برند در آن ثبت شده است.
  • در صورتي كه وكيل، فرايند ثبت برند را انجام مي دهد، بايد مداركي را دال بر نماينده بودن شخص ارائه دهد.
  • كپي از اطلاعات جواز فعاليت
  • فتوكپي از كارت هاي بازرگانيدر صورتي كه درخواست برند به صورت لاتين نوشته شده باشد.

چه اقداماتي بايد قبل از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي انجام داد؟

در ابتدا اقدامي كه بايد در خصوص ثبت برند انجام دهيد استعلام از برند هايي است كه تا به حال به ثبت رسيده اند. دريافت استعلام قبل از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي از اهميت بالايي برخوردار است. زيرا سبب صرفه جويي در هزينه و وقت شما در ثبت مواد غذايي خواهد شد.

جهت دريافت استعلام از نشانه هايي كه به ثبت رسيده است بايد به سايت هاي مربوطه مراجعه كرده و اطلاعاتي كه از شما درخواست شده را به طور كامل و دقيق وارد كنيد. در صورتي كه برند و نشانه هاي پيشنهادي شما توسط شخص ديگري به ثبت رسيده باشد به شما اطلاع داده خواهد شد تا از ارسال تكراري برند، خودداري كنيد.

ارسال تكراري نام تجاري و مشابه با برندهاي ديگر سبب مي شود تا هزينه اي بيشتري را صرف ثبت برند خود كرده و در نتيجه روند كاري شما طولاني تر خواهد شد. شما براي ثبت برند خود از كارشناسان و متخصصان واجد شرايط در اين حوزه كمك بگيريد تا بتوانند جهت طراحي و انتخاب خوب يك برند به شما مشاوره دهند.

شما با كمك آنها مي توانيد لوگو خود را طراحي كرده و سپس به مراكز مربوطه ارسال كنيد در صورت تاييد برند شما ثبت خواهد شد.

در نتيجه، شما با ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي مي توانيد راه ساده اي را براي ثبت برند خود داشته باشيد. زيرا هنگامي كه شما به صورت حضوري در دفاتر رسمي حضور پيدا مي كنيد، ممكن است زمان و وقت شما بيشتر گرفته شود.

در صورتي كه ثبت برند مواد غذايي خود را از طريق ورود به سايت انجام دهيد به راحتي مي توانيد در كمترين زمان اطلاعات ثبت برند خود را وارد كنيد. گاهي اوقات لازم است پس از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي،   به صورت حضوري نيز در مراكز ثبت حضور داشته باشيد.

در اغلب مواقع براي تحويل نمونه لوگو خود از شما خواسته مي شود تا حضوري به كارهاي خود جهت ثبت برند مواد غذايي رسيدگي كنيد. اما به طور كلي براي آسودگي بيشتر شما سايت هايي براي ثبت برند مواد غذايي طراحي شده تا شما در هر زمان و در هر موقعيتي بتوانيد، ثبت اطلاعات برند خود را در سايت ثبت برند مواد غذايي وارد كنيد تا به درخواست شما رسيدگي شود.

 

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.