آشنايي با نحوه ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

با توجه به روند روزافزون گسترش فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي، ثبت شركت يكي از پرمتقاضي‌ترين نوع خدمات محسوب مي‌شود، لازم به ذكر است كه انجام فرايند ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه عامل بسيار موثري در افزايش گرايش صاحبان شركت به انجام فرايند مذكور مي‌باشد. از سويي ديگر دولت‌ها نيز بر ثبت شركت‌ها و انجام كسب و كار تجاري از طريق يك مجراي قانوني بسيار تاكيد مي‌كنند زيرا در اين صورت قادر به نظارت و پيگيري عملكرد شركت‌ها خواهند بود. همانطور كه قبلا بدان اشاره شد ثبت شركت براي صاحبان شركت‌ها نيز مزاياي فراواني به‌دنبال دارد و جذب مشتريان و افزايش سودآوري اقتصادي و برگشت سرمايه تنها بخشي از مهم‌ترين مزاياي اين امر محسوب مي‌شود.

درحالت كلي مي‌توان گفت امروزه برخي از شركت‌ها اقدام به ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه براي متقاضيان مي‌نمايند، شركت ثبت فردا نيز يكي از شركت‌هاي پيشرو در ارائه خدمات بسيار ارزشمند و كاربردي در كمترين زمان و با صرف كمترين هزينه مي‌باشد. به عبارت ديگر شركت ثبت فردا نيز با بهره‌گيري از كادري مجرب و متخصص و نيز حضور كارشناسان آشنا به مسائل حقوقي و كاربلد قادر به ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه است، اين امر يكي از هزاران قابليت استئنائي و بسيار منحصربفرد شركت ثبت فردا مي‌باشد. همچنين ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه سبب شده است كه شركت ثبت فردا از جايگاه بسيار ويژه‌اي در نزد متقاضيان برخوردار شده و روز به روز بر ميزان محبوبيت اين شركت نسبت به ساير شركت‌هاي مشابه افزوده شود. در ادامه به مراحل و نحوه ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه كه توسط شركت ثبت فردا ارائه شده است، اشاره خواهد شد.

خدمات ثبت شركت

ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

مروري بر مزاياي ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

در حالت كلي افراد زماني تمايل به ثبت شركت خود خواهند داشت كه فرايند ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه ممكن صورت بگيرد. به عبارت ديگر صرف زمان و هزينه زياد براي انجام فرايند ثبت شركت يك عامل بسيار مخرب براي جذب افراد به انجام فرايند مذكور مي‌باشد و سبب مي‌شود كه افراد از انجام چنين فعاليت‌هاي اقتصادي منصرف شوند و كسب و كار تجاري خود را به صورت غيررسمي پيگيري نمايند. شركت ثبت فردا با ارائه خدمات ارزشمند در راستاي ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه پاسخگوي اين نياز متقاضيان بوده و شركت مورد نظر متقاضيان را در كمترين زمان ممكن و با صرف هزينه بسيار منطقي و مناسب به ثبت مي‌رساند، در نتيجه به تدريج بر تعداد افرادي كه فعاليت اقتصادي خود را از طريق مجراي قانوني انجام مي‌دهند، افزوده خواهد شد. اين امر سبب مي‌شود كه روند پيگيري و نظارت دولت بر عملكرد شركت‌ها نيز به سهولت صورت بگيرد و تعداد تخلفات موجود در اين زمينه بسيار كاهش يابد.

از ديگر مزاياي بسيار منحصربفرد ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه مي‌توان به افزايش ميزان سرمايه‌گذاري فعالان اقتصادي در اين زمينه اشاره كرد، در نتيجه گردش پول و سرمايه افزايش خواهد يافت و علاوه بر بهره‌مندي صاحبان شركت از سودآوري اقتصادي و برگشت سرمايه، كشور نيز از چرخه اقتصادي بسيار مطلوبي برخوردار خواهد شد. همچنين اين امر سبب جلب اعتماد مشتريان مي‌شود زيرا آن‌ها از قانوني بودن فعاليت‌هاي شركت مورد نظر خود اطمينان حاصل مي‌كنند و با آسودگي خاطر اقدام به تامين نيازهاي خود از شركت‌هاي ثبت شده مي‌نمايند. بنابراين مي‌توان گفت شركت ثبت فردا با ارائه خدمات ارزشمند در راستاي ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه توانسته است گامي موثر و مثبت در پيشرفت اقتصاد كشور بردارد.

ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

نگاهي بر مراحل ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

انتخاب شركا و سهامداران: يكي از تاثيرگذارترين مراحل ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه انتخاب شركا و سهامداران مي‌باشد، زيرا مدت زمان همكاري ميان شركا و سهامداران مستلزم انتخاب افرادي است كه علاوه بر عدم سوء پيشينه در زمينه فعاليت‌هاي اقتصادي و تجاري نيز از تجربه كافي برخوردار باشند.

انتخاب نام شركت: تعيين نام مناسب براي شركت يكي ديگر از مراحل ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه مي‌باشد. يكي از نكات بسيار مهمي كه در اين مرحله، شركت ثبت فردا بر آن بسيار تاكيد مي‌نمايد اين است كه نام انتخاب شده بايد با فرهنگ كشور ايران در تضاد نباشد، همچنين نام شركت بايد با عرف رايج جامعه همخواني داشته باشد. از سويي ديگر شركت ثبت فردا تاكيد مي‌كند كه نام تعيين شده بايد سه‌سيلابي و با معنا بوده و نشان دهنده نوع فعاليت شركت نيز باشد.

تعيين موضوع و فعاليت تجاري شركت: شركت ثبت فردا در سومين مرحله از ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه انتخاب موضوع فعاليت تجاري شركت را توصيه مي‌نمايد. طبق قوانين كشور ايران موضوع انتخاب شده براي شركت بايد منع شرعي نداشته باشد، علاوه برآن بايد تضمين كننده منافع عقلاني نيز باشد.

فراهم كردن سرمايه اوليه مورد نياز شركت: كارشناسان شركت ثبت فردا نيز از اين مرحله به عنوان يكي از مراحل بسيار مهم ثبت شركت ياد مي‌كنند، زيرا آن‌ها ميزان سرمايه اوليه شركت‌ها را نشان‌دهنده ميزان اهميت شركت تلقي مي‌نمايند.

تعيين سمت اعضاء شركت: با توجه به اينكه در هر شركت سمت‌هاي گوناگوني نظير رئيس هيئت مديره، عضو هيئت مديره، بازرس اصلي و… وجود دارد كارشناسان شركت ثبت فردا در اين مرحله از ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه بر تعيين سمت هر يك از اعضاء شركت در كمترين زمان ممكن تاكيد مي‌كنند.

مشخص نمودن موقعيت  و آدرس پستي دفتر مركزي شركت: در مرحله آخر ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه، كارشناسان شركت ثبت فردا تعيين و ثبت آدرس و كدپستي دفتر مركزي شركت را الزامي تلقي مي‌نمايند.

ثبت شركت در كمترين زمان و هزينه

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.