اطلاعاتي براي ثبت فوري شركت

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

اطلاعاتي براي ثبت فوري شركت

۸۱ بازديد ۰ نظر

اطلاعاتي براي ثبت فوري شركت

در اين مطلب قصد ارائه توضيحاتي داريم براي ثبت فوري شركت، ابتدا بعد از گرفتن تصميم در مورد شكل شركت و به تناوب تعداد شركا براي آغاز كار مي توانيد براي ثبت شركت به شيوه ي اينترنتي و با استفاده از سيستم مركز ثبت شركت ها و موسسات غير بازرگاني ترتيبات تصميم خود را آغاز كنيد. به اين صورت كه در  سيستم مورد اشاره ثبت نام كرده و ترتيبات را بر اساس سيستم طي مي كنيد. قبل از شروع روندمان بهتر است اسناد و مدارك مورد احتياج از جمله تصميم در مورد اسم شركت (۵ انتخاب)، مضمون و رسته ي كاري شركت، نشاني و محل فعاليت شركت (همراه با كدپستي) و سرمايه اوليه را آماده كنيد.

كمترين تعداد ممكن براي ثبت يك شركت دو نفر مي باشد و يك نفر به تنهايي توانايي ثبت شركت را دارا نيست . براي شركت در مناقصات و اخذ طرح هايي كه كارفرما ي آن ها دولتي مي باشد فرد حقيقي قادر به گرفتن مناقصه نمي باشد و حتما بايد ذيل عنوان شركت يا فرد حقوقي شركت نمايند .

لازم به ذكر است، همين طور كه گفته شد، ثبت شركت هاي بازرگان به موجب “قانون راجع به ثبت شركت ها”  و نظامنامه هاي مرتبط به عمل مي آيد. ثبت شركت هاي تعاوني و اتحاديه هاي تعاوني هم، طبق ماده هاي قانون قسمت تعاوني و با استفاده از نظامنامه هاي ذكر شده، انجام مي پذيرد.

منبع ثبت، در تهران،”اداره ثبت شركت ها و مالكيت صنعتي”و در شهرستان ها،”اداره ثبت” محل آن در مركز اصلي شركت بازرگاني يا شركت و اتحاديه تعاوني مي باشد.

ثبت فوري شركت

ثبت فوري شركت

بنا به اهميت مضمون، به اطلاع خوانندگان ارجمند مي رساند  ثبت شركت توسط ما، با تجربه هاي خوب و با بهره گيري از مجموعه اي از صاحب نظران و با استفاده از جديدترين روش هاي مخصوص مديريت امور ثبتي، به صورت فوق العاده حرفه اي سرويس هاي خود را در زمينه هاي ثبت شركت، ثبت نشان تجاري، ثبت اختراع و پروژه هاي صنعتي، ثبت گزارش شركت ها، ثبت تغييرات پس از شركت در جهت بر طرف كردن نيازهاي ثبتي و حقوقي افراد حقيقي و حقوقي ارائه مي كند.

نحوه­ي ثبت فوري شركت

براي ثبت شركت در آغاز درخواست كننده بايد مدل ثبت خود را از جمله شركت ، مجموعه و … معين و پذيرش خود را آغاز كند . بر اساس آن مدارك و مراحل ثبتي را طي كند بعد از پذيرش پاياني به درخواست كننده شماره پيگيري داده مي شود و بعد از تاييد امكان تغيير موجود نميباشد. در آغاز اقدام در اداره ثبت شركت ها نظارت بر تاييد نام است و پس از تاييد نام اسناد و مدارك به وسيله ي پست براي اداره ثبت شركت فرستاده مي شود . فرصت فرستادن مدارك كم است و حداكثر سه روز است.

مطلوب تر است پيش از عمل كردن به ثبت شركت مدارك و مجوز هاي برخي از موضوعات كار كه احتياج به اجازه ي سازمان مربوطه دارند و عدم سابقه ي كيفري آماده باشد تا در روند كار با ايرادي روبرو نشود ثبت فوري شركت به بهترين شكل انجام پذيرد.

ثبت فوري شركت

بعد از فرستادن و بررسي اگر مشكلي از طرف كارشناس موجود نباشد ، ابلاغيه براي مراجعه و خواندن پيش نويس اطلاعيه و پرداخت مبالغ ثبتي صادر ميگردد . براي ثبت شركت بايد اسم خوب در نظر گرفت .

نام شركت بايد كاملا فارسي و خوانا باشد همچنين مشكل جمله بندي نداشته باشد، تكراري نبوده و از اسم خاص در آن استفاده شده باشد و نوشتن اعداد تنها به شكل حروف جدا است . فعاليت‌ هاي تجاري به شكل‌ هاي مختلفي بر قرار مي‌شود. حمايت از فعالان اين زمينه و نحوه ي كنترل بر فعاليت‌ هاي تجاري و بازرگاني محتاج كسب اطلاع و مشخصات ضروري در اين مورد است. رعايت هر كدام باعث كمك به شما براي ثبت فوري شركت است .

در مورد اسم شركت اسم هايي كه احتياج به مجوز دارند بايد در آغاز مجوز آنها گرفته شود و پس از آن شروع به فعاليت براي ثبت شركت نمود . اسم هايي كه تاييد و ثبت اطلاعيه مي شوند فرصت آنها بدون محدوديت است ولي اگر اطلاعيه ها چاپ نشوند تنها ۳ ماه تاريخ انقضا دارند .

در اين دوره براي شركت هاي با عنوان سهامي عام ۶ ماه است . حق تقدم اسم هاي ثبت شده با توجه به زمان ثبت آن ها مي باشد كه اين حق بعد از جلوگيري از فعاليت و تصفيه باطل مي شود . نام برگزيده شده پس از تاييد قابل ارسال نمي باشند .

ثبت فوري شركت

ثبت فوري شركت

اگر تفاوت اسم درخواستي شما با نامي كه از گذشته شده است است . تنها در پسوند حذف يا تجميع آن باشد غير قابل ثبت مي باشد . كلمه هاي منحرف كننده و اگر هم شكل با نام ثبت شده ديگر باشند قابل ثبت شدن نمي باشد .

مراحل ثبت فوري شركت

۱- واريز حق الزحمه تعيين اسم و ثبت همه­ي اطلاعات شخصي و حقوقي درخواست كننده جهت ثبت فوري شركت

۲- انتخاب اسم مناسب با رعايت نكات ذكر شده تا ثبت فوري شركت بهتر انجام گيرد

۳- پذيرش (متصدي قسمت پذيرش در صورت كامل بودن همه­ي اطلاعات درخواست كننده آن را ثبت ميكنيد و رسيد را به شما ميدهد )

۴- ورود مشخصات اوليه: پس از اينكه متصدي پذيرش مشخصات را وارد سيستم ثبت نمود، شخص درخواست كننده ي مشخصات را تأييد نموده و درخواست متقاضي براي ادامه روند ثبت فوري شركت براي مشخص كردن نام پاياني و تعيين متخصص فرستاده ميشود

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.