خشكشويي رنگ لباس

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

خشكشويي رنگ لباس

۷۸ بازديد ۰ نظر

خشكشويي رنگ لباس

گاهي اوقات ممكن است لباسي كه مدتي از آن استفاده مي كنيد رنگش را از دست بدهد و دچار تغيير رنگ شود در حاليكه كه كيفيت خود را از دست نداده است. در بروز همچين مشكلي اغلب ديگر از لباس خود استفاده نمي كنند.

همچنين بسياري از افراد به يك لباسي علاقه زيادي دارند و به همين دليل آن را زياد استفاده مي كنند در نتيجه به دفعات بيشتري لباس شسته مي شود پس از استفاده طولاني رنگ آن ها در طي زمان از بين مي رود بهتر است در اين مواقع لباس خود را به خشكشويي رنگ لباس بسپاريد تا رنگ شده به شما تحويل بدهند.

لباس هايي كه توسط خشكشويي رنگرزي مي شوند معمولا فقط كيفيت رنگ خود را از دست داده اند و كيفيت بافت لباس حفظ شده است.

خشكشويي رنگ لباس چگونه انجام مي شود؟

رنگرزي لباس در گذشته بيشتر در بين مردم باب بوده است و  استقبال بيشتري از آن مي شد به اين دليل كه لباس هاي محدودي داشتند و ترجيح مي دادند بعد از رنگ كردن بتوانند مجددا از آن ها استفاده كنند. امروزه از خشكشويي رنگ لباس زياد استقبال نمي شود فقط در مواردي كه علاقه زيادي به لباس خاصي داشته باشند و كيفيت بافت لباس هاي حفظ شده باشد، خشكشويي رنگ لباس را انجام مي دهند.

در غير اين صورت لباس ارزش رنگرزي و رنگ مجدد را ندارد زيرا از نظر بافتي نيز بي كيفيت شده و پس از مدت كمي غير قابل استفاده خواهد شد. در خشكشويي رنگ لباس بسيار كار راحتي دارند، در ابتدا لباس ها را طبق رنگي كه بايد رنگ بشود، تفكيك مي كنند.

سپس در ماشين اتوماتي كه رنگرزي را انجام مي دهد داخل ماشين اتومات  قرار مي دهند و رنگ مورد نظر داخل دستگاه مخصوص مي ريزند و ماشين كار خود را شروع مي كند پس از اتمام رنگرزي بايد مدتي صبر كرد تا لباس ها به طور كامل خشك شوند.

بعد از خشك شدن، لباس هاي رنگ شده را يك بار شستشو مي دهند تا رنگ طبيعي تر داشته باشد و پس از خشك شدن لباس با رنگ دلخواه براي پوشيدن آماده است.

چه نكاتي را در خصوص خشكشويي رنگ لباس وجود دارد؟

شما براي رنگ كردن لباس خود بهتر است اين كار را خودتان انجام ندهيد و به خشكشويي رنگ لباس بسپاريد تا به درستي مراحل رنگرزي بدون هيچ مشكلي انجام شود. در خصوص خشكشويي رنگ لباس نكاتي وجود دارد كه بايد به آن دقت كافي داشته باشيد.

  • رنگ كردن لباس بايد با دقت و مهارت كافي انجام شود.
  • رنگي كه بر روي لباس ايجاد مي شود ارتباط مستقيمي با كيفيت و جنس لباس دارد.
  • پس از رنگ كردن لباس ها بايد دقت داشته باشيد كه لباس رنگ شده را با ساير لباس ها نشوييد تا لباس ها رنگ نگيرند.

خشكشويي رنگ لباس

آيا پس از رنگ شدن لباس توسط خشكشويي رنگ لباس، رنگ ايجاد شده باقي خواهد ماند يا خير؟

براي ثابت ماندن رنگ لباس اگر به نكاتي توجه نداشته باشيد ممكن است بعد از مدتي رنگ آن تغيير كند و رنگ اصلي خود را از دست بدهد. شما پس از رنگرزي لباس خود بايد نكاتي را رعايت كنيد تا رنگ ايجاد شده در لباس باقي بماند. اين نكات شامل موارد زير است:

  • براي تثبيت و باقي ماندن رنگ، بايد لباس رنگ شده توسط خشكشويي رنگ لباس، را درون مخلوط آب و سركه قرار دهيد.
  • اگر مي خواهيد كه لباس رنگ شده در هنگام شستشو رنگ ندهد بايد به مدت ۱۵ دقيقه در سركه قرار دهيد.
  • در هنگام شستشو لباس ها آن ها را پشت و رو كنيد و سپس آنها را بشوييد.

از مايع و پودر هاي مخصوص نسبت به رنگ لباس خود استفاده كنيد به عنوان مثال اگر لباس شما مشكي است براي جلوگيري از تغيير رنگ از مايع لباسشويي هاي مخصوص لباس هاي تيره استفاده كنيد و در خصوص لباس هاي رنگي نيز همين كار را انجام دهيد تا لباس شما دچار تغيير رنگ نشود.

مي توانيد در هنگام شستشو علاوه بر مايعي كه براي شستشو استفاده مي كنيد براي رنگ ندادن لباس هاي خود از كمي سركه نيز استفاده كنيد.

  • براي خشك كردن لباس ها بهتر است از خشك كن استفاده نكنيد.
  • براي خشك كردن لباس هاي خود آنها را در معرض مستقيم تابش نور قرار ندهيد.

با رعايت كردن اين نكات به حفظ تثبيت رنگ لباس هاي خود كمك ميكنيد و دچار تغيير رنگ پس از خشكشويي رنگ لباس نخواهيد شد.

بهترين خشكشويي رنگ لباس بايد چگونه باشد؟

براي رنگ كردن لباس هاي خود بايد در خصوص خشكشويي رنگ لباس دقت باشيد كه به هر خشكشويي لباس خود را نسپاريد زيرا ممكن است اين كار مهم و حساس را به درستي انجام ندهند. دقت داشته باشيد كه خشكشويي  مجوز هاي لازم براي اين كار را داشته باشد( مجوز رسمي از اتحاديه خشكشويي).

همچنين بايد از ماشين آلات مخصوص و حرفه اي براي اين كار را داشته باشند تا به صورت كاملا حرفه اي اين رنگرزي انجام شود. براي انجام اين كار بايد تجربه كافي داشته باشند تا رنگرزي با مهارت بالا  صورت گيرد.

با مراجعه به سايت لاوسته ۲۴ مي توانيد لباس هاي خود را به آساني و با اطمينان به خشكشويي تحويل دهيد. لاوسته ۲۴ لباس هاي شما را از سراسر تهران تحويل گرفته و با بهترين كيفيت تحويل مي دهد.

آيا خشكشويي رنگ لباس روش مقرون به صرفه اي است؟

بسياري از افراد هستند كه لباس هاي آن به دليل تغيير رنگ، گوشه كمد آنها خاك خورده و ديگر براي آن ها قابل استفاده نيست و مجددا لباس مورد نياز خود را خريداري مي كنند. اما شما مي توانيد با رنگرزي كردن لباس مورد علاقه توسط خشكشويي رنگ لباس مشكل خود را حل كنيد و از لباس هايي كه مدت ها از آن استفاده نمي كرديد، مجددا استفاده كنيد.

همانطور كه آشكار است رنگرزي كردن لباس بسيار به صرفه تر از خريد مجدد همان لباس مورد علاقه تان است و ديگر نيازي نخواهيد داشت كه لباسي كه به آن علاقه داريد را مجددا خريداري كنيد.

براي صرفه‌جويي در زمان مي‌توانيد از خدمات خشكشويي آنلاين نيز استفاده كنيد.

با مراجعه به سايت خشكشويي اينترنتي لاوسته ۲۴ مي توانيد لباس هاي خود را با اطمينان خاطر به خشكشويي بسپاريد. لاوسته ۲۴ در سراسر تهران لباس هاي شما را تحويل گرفته و با بهترين كيفيت شستشو به شما تحويل مي دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.