قيمت خشكشويي لباس

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

قيمت خشكشويي لباس

۶۶ بازديد ۰ نظر

قيمت خشكشويي لباس

قيمت خشكشويي لباس يكي از مواردي است كه باعث شده است بسياري از افراد از سپردن لباس هاي خود به خشكشويي خودداري كنند. شايد ندانيد اما مبلغي كه به عنوان هزينه به جهت انجام خشكشويي پرداخت مي كنيد، تنها مبلغ ناچيز در برابر خدماتي است كه به شما ارائه مي شود.

علاوه بر اين موضوع برخي از منسوجات و لباس ها قابليت شستشو خانگي نداشته و شما نياز به مراجعه به خشكشويي خواهيد داشت. در اين موارد غالبا مهم ترين دغدغه افراد است. در ادامه به شما مواردي مهم به جهت مقايسه ان نسبت به خدمات ارائه خواهيم داد.

قيمت خشكشويي لباس به چه مواردي بستگي دارد؟

فاكتورهاي تاثير گذار بر قيمت خشكشويي متفاوت بوده و بر اساس لباس يا منسوجات ارائه شده تعيين مي شود. در ادامه برخي از فاكتورهاي موثر در ان را بررسي خواهيم كرد.

  • كيفيت خدمات: قطعا شما به جهت دريافت خدمات بهتر، مبلغ بيشتري را بايد پرداخت كنيد. در نتيجه اگر انتظار خدمات مطلوب و با كيفيت تري را نسبت به عرف سرويس داريد، بايد تفاوت قيمت را بپذيريد.
  • زمان تحويل: اگر كه زمان تحويل لباس به صورت فوري تعيين شود، مبلغي به جهت تحويل فوري به فاكتور اضافه خواهد شد.
  • نوع لباس: بر اساس تعرفه هاي تعيين شده نوع لباس شما تاثير مستقيمي بر قيمت لباس مي گذارد.
  • نوع لكه : در تعرفه خشكشويي لباس مواردي همچون لكه ها در نظر گرفته مي شوند. هر اندازه كه پاك كردن لكه تخصصي تر و سخت تر باشد، مبلغ دريافتي به جهت لكه بري بيشتر خواهد بود.
  • طرح لباس: هر اندازه كه طرح لباس شما پيچيده تر باشد، قيمت نهايي بيشتر خواهد بود. در واقع مبلغي كه شما به جهت خشكشويي لباس عروس پرداخت كرده با مبلغي كه به جهت خشكشويي كفش پرداخت مي كنيد متفاوت خواهد بود.

در ادامه به بررسي گسترده تر تفاوت قيمت خشكشويي خواهيم پرداخت تا شما درك صحيح تري از نحوه قيمت گذاري خدمات ارائه شده توسط سرويس خشكشويي داشته باشيد.

تفاوت قيمت خشكشويي لباس به چه جهت است؟

قيمت خشكشويي لباس به موارد متعددي بستگي دارد كه شناخت آن ها به شما كمك مي كند تا خشكشويي ارزان و مناسبي را در اطراف خود پيدا كنيد. در واقع مهم ترين عامل تعيين كننده مبلغ پرداختي به جهت خشكشويي لباس، نوع لباسي است كه شما به خشكشويي مي سپاريد.

تعرفه خشكشويي لباس بر اساس صنف خشكشويي تعيين مي شود. به عنوان مثال مبلغ پرداختي شما بابت خشكشويي كت و شلوار همراه با اتو كامل در حدود ۳۰ هزار تومان خواهد بود. البته اين عدد كاملا بستگي به كيفيت خدمات ارائه شده دارد.

علاوه بر نوع لباس يا منسوجات ارائه شده به خشكشويي عوامل ديگري نيز بر ان تاثير گذار خواهد بود. از جمله اين عوامل خدمات جانبي است كه خشكشويي به عنوان سرويس به شما ارائه مي دهد. به عنوان مثال بدون اتو از قيمت آن همراه با اتو كمتر خواهد بود.

نكته اي ديگري كه در اين باره مي توان به آن اشاره كرد، لكه هايي است كه روي لباس شما قرار دارد. جنس لكه ها و سطحي كه روي آن لكه افتاده است بر قيمت خشكشويي شما تاثير گذار است. در واقع هر اندازه كه لكه ايجاد شده سخت تر پاك شود، مبلغ دريافتي بيشتر خواهد بود.

قيمت مصوب خشكشويي لباس را از كجا پيدا كنيم؟

به جهت اطلاع از قيمت خشكشويي لباس شما مي توانيد به تعرفه ارائه شده توسط صنف خشكشويي مراجعه كرده و قيمت ها را به صورت كامل مشاهده كنيد.

در صورتي كه خشكشويي قيمتي بالاتر از قيمت تصويب شده ارائه مي دهد، ابتدا به خدمات جانبي توجه كنيد. اگر كه خدمات جانبي ارائه شده توسط خشكشويي قابل قبول نبود، مي توانيد نسبت به اين قيمت اعتراض كرده يا در نهايت لباس خود را به خشكشويي ديگري بسپاريد.

قيمت خشكشويي لباس

آيا قيمت خشكشويي لباس در شهرستان با تهران متفاوت است؟

در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، بله قيمت خشكشويي لباس در شهرهاي متفاوت مي تواند، تفاوت جزئي داشته باشد. در نتيجه در هر شهري كه زندگي مي كنيد مي توانيد با توجه به شهر خود قيمت مصوبه را استخراج كرده و بر اساس اين قيمت تصميم نهايي خود را به جهت سپردن لباس ها به خشكشويي بگيريد.

در واقع هزينه هاي تعيين شده به جهت ان در هر شهري با توجه به شرايط اقتصادي و اجتماعي آن شهر تعيين مي شود.

آيا قيمت خشكشويي لباس به صرفه است؟

به صورت كلي اكثر افراد بر اين باور هستند تا زماني كه خودشان مي توانند لباس ها را بشويند چه نيازي به خشكشويي است. در پاسخ به اين دغدغه بايد بگوييم كه مبلغ پرداختي به جهت قيمت خشكشويي لباس نسبت به خدمات دريافتي كاملا به صرفه است.

در واقع زماني كه شما لباس خود را به خشكشويي مي سپاريد، احتمال فرسودگي لباس به صورت قابل توجهي كاهش پيدا كرده و لباس شما همانند زماني كه استفاده نشده بود تحويل داده مي شود. علاوه بر اين با توجه به شرايط زندگي شهرنشيني امكان خشك كردن لباس ها در آفتاب كمتر شده و شما به جهت ضدعفوني لباس ها با مشكل مواجه خواهيد شد. سپردن لباس به خشكشويي اين مشكل را حل كرده و با خيال راحت مي توانيد از لباس خود استفاده كنيد.

با مراجعه به سايت لاوسته ۲۴ مي توانيد لباس هاي خود را با اطمينان خاطر به خشكشويي تحويل دهيد. لاوسته ۲۴ لباس هاي شما را از سراسر تهران تحويل گرفته و در اسرع وقت و با بهترين كيفيت به شما تحويل مي دهد.

پرداخت قيمت خشكشويي لباس، تضمين كننده سلامت لباس شما

در نهايت بايد بگوييم برخي از لباس ها اگر توسط خود شما شسته شوند به صورت قطعي كيفيت خود را از دست داده و گاها غير قابل استفاده مي شوند. به همين جهت در زمان خريد لباس بايد به دستور شستشو درج شده بر روي لباس توجه كنيد، در صورتي در اين دستور شستشو توسط خشكشويي درج شده باشد، به صورت قطعي بايد لباس يا منسوجات خود را به خشكشويي بسپاريد.

پس مي توان گفت كه قيمت خشكشويي لباس نسبت به خدمات و مزايا ارائه شده توسط اين سرويس كاملا به صرفه بوده و در طولاني مدت سبب حفظ سلامت لباس يا منسوجات مي شود. در نتيجه در پرداخت مبلغي ارائه مي شود سختگير نباشيد زيرا اين مبلغ مي توانيد مزايا بسياري از جمله عمر بيشتر لباس، عدم تغيير رنگ، صرفه جويي در وقت و غيره را به همراه خواهد داشت.

 

براي صرفه‌جويي در زمان مي‌توانيد از خدمات خشكشويي آنلاين نيز استفاده كنيد.

با مراجعه به سايت خشكشويي اينترنتي لاوسته ۲۴ مي توانيد لباس هاي خود را با اطمينان خاطر به خشكشويي بسپاريد. لاوسته ۲۴ در سراسر تهران لباس هاي شما را تحويل گرفته و با بهترين كيفيت شستشو به شما تحويل مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.