خشكشويي خيابان آذربايجان

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

خشكشويي خيابان آذربايجان

۵۶ بازديد ۰ نظر

خشكشويي خيابان آذربايجان

خشكشويي خيابان آذربايجان يكي از با سابقه ترين و بهترين خشكشويي هاي تهران به شمار مي آيد. اين خشكشويي با استقبال مردم از اين شيوه شستشو، تمامي نكات ضروري در امر شستشو را در دستور كار خود قرار داده است.

به اين ترتيب،  با برخورداري از استانداردهاي لازم در زمينه شستشوي البسه، توانسته است اعتماد مشتريان را به دست آورد. اين خشكشويي با استفاده از روش هايي اصولي و تاثير گذار سخت ترين لكه ها از روي البسه شما مي زدايد و در عين حال هيچ گونه آسيب به بافت پارچه وارد نخواهد كرد.

شما مي توانيد با خيالي آسوده البسه و اقلام خود را براي شستشو به ان بسپاريد. اين خشكشويي نگراني شما را به خوبي درك كرده و با در نظر گرفتن جنس البسه، رنگ به كار رفته در اقلام، تكنيك هاي مناسبي را براي شستشوي البسه شما به كار خواهند گرفت.

در ادامه شما را با تعريف خشكشويي دران  و نحوه انجام اين عمل و مزاياي استفاده از خدمات اين مركز آشنا خواهيم كرد.

تعريف خشكشويي در خشكشويي خيابان آذربايجان

همه ما تجربه تلخي از شستشوي البسه در خشكشويي ها داريم. در برخي از افراد، خشكشويي ها با سوداي كيفيت و دانش كافي در زمينه خشكشويي لباس هاي شما را پذيرفته و در نهايت البسه اي را به شما تحويل مي دادند كه به سختي قابل شناسايي است.

خوشبختانه، خشكشويي خيابان آذربايجان با دانش و تخصص كافي در زمينه علم خشكشويي، بدون آسيب رساندن به بافت لباس، عمل خشكشويي لباس ها را به انجام رسانده و به همين جهت همواره در راضي نگه داشتن مشتريان خود، موفق بوده است.

خشكشويي همانطور كه از نام آن بر مي آيد روشي است  كه در آن لباس ها بدون استفاده از آب شسته مي شوند. عدم استفاده از آب موجب مي شود لباس ها از شكل نيفتاده و فرم و حالت روز اول خود را حفظ كنند.

در خشكشويي خيابان آذربايجان البسه با استفاده از حلال ها و شوينده هاي غير قطبي شسته شده و از اين رو فرم لباس حفظ شده و در عين حال اثري از لكه ها برجاي نخواهد ماند. خشكشويي خيابان آذربايجان با اتكا بر دانش كافي شستشوي پالتو ها، كت و شلوار ها و حتي پتوهاي مشتريان را پذيرفته و آن ها را مانند روز نخست به مشتريان تحويل خواهد داد.

نحوه شستشو در خشكشويي خيابان آذربايجان

در قدم نخست لباس ها بررسي شده تا دستمال كاغذي يا زباله و غيره به همراه البسه وارد ماشين خشكشويي نشود. از اين گذشته لباس به منظور يافتن لكه هاي احتمالي نيز بررسي مي شود.

سپس لباس ها و اقلام دريافت شده از مشتريان در خشكشويي خيابان آذربايجان در ماشين هاي مخصوص  خشكشويي  قرار مي گيرند. البسه با استفاده از محلول مناسب، بر اساس زمانبندي مشخص در ماشين خشكشويي شسته خواهند شد.

پس از اتمام مدت زمان خشكشويي، لباس هايي كه كاملا خشك هستند از ماشين خارج مي شوند. سپس البسه براي لكه گيري آماده مي شوند. در خشكشويي خيابان آذربايجان لكه بري با برخورداري از دانش كافي در خصوص لكه برها و انحلال پذيري مواد به انجام مي رسد.

لكه ها در خشكشويي خيابان آذربايجان ابتدا با جسمي نرم شده و سپس با فشار زيادي از روي لباس زدوده مي شوند. البسه شما در هنگام لكه بري در خشكشويي خيابان آذربايجان هيچگونه آسيبي نخواهند ديد و البسه فرم خود را پس از لكه بري كاملا حفظ خواهند كرد.

خشكشويي خيابان آذربايجان براي لكه بري از حلالي بهره مي برد كه توانايي حل كردن ذرات ريز روغني كه در تار و پودهاي لباس رسوخ كرده اند را دارا است. اين خشكشويي براي لكه بري از محلول پركلر پلي اتيلن بهره مي برد.

اين محلول ساختاري شبيه به بنزين داشته و هيچ بويي ندارد. اين محلول در كنار خاصيت لكه بري، البسه را ضد عفوني مي كند و از پوسيده شدن لباس جلوگيري مي كند.

خشكشويي خيابان آذربايجان

مزاياي استفاده از خشكشويي خيابان آذربايجان

خشكشويي خيابان آذربايجان دغدغه هاي مشتريان را درك كرده و به همين منظور تمام نكات ضروري را  در امر شستشوي البسه مشتريان در نظر مي گيرد. شما با استفاده از خدمات خشكشويي خيابان آذربايجان لباس هاي خود را مانند روز اول تحويل خواهيد گرفت.

از اين گذشته البسه مشتريان در اسرع وقت خشكشويي شده و آماده تحويل مي شوند. از اين رو مي توان وقت شناسي را به عنوان يكي از ويژگي هاي اين خشكشويي به شمار آورد. در ادامه به ديگر مزاياي استفاده از خدمات اين خشكشويي اشاره خواهيم كرد:

  •     خشكشويي از بافت پارچه حفاظت كرده و از اين رو عمر لباس را افزايش مي دهد.
  •     خشكشويي خيابان آذربايجان لكه هاي روغني و چرب را به سادگي از الياف پارچه مي زدايد و هيچ آثاري از خود برجاي نخواهد گذاشت.
  •     با استفاده از خدمات خشكشويي خيابان آذربايجان شاهد تغيير رنگ در لباس خود نخواهيد بود.
  •     البسه شما در اين خشكشويي دچار شل شدگي و افتادگي نشده و فرم اوليه خود را حفظ خواهند كرد.
  • احترام به حقوق مشتريان
  •     بررسي لباس براي لكه هاي احتمالي كه مشتري حتي به آنها اشاره نكرده است.
  •     حلال ها و شوينده هاي مورد استفاده در خشكشويي خيابان آذربايجان فاقد بو هستند و در مقايسه با ديگر شوينده ها آسيب كمتري به محيط زيست مي رسانند.

خشكشويي خيابان آذربايجان، رضايت مشتريان را در درجه نخست اهميت قرار داده است. از اين رو از انتقادات و پيشنهادات اين عزيزان با آغوش باز استقبال خواهد كرد.

معايب شستشو با آب

  •     استفاده از آب براي شستشوي البسه به بافت لباس آسيب رسانده و منجر به كهنه شدن لباس مي شود.
  •     شستشو با آب ممكن است علاوه بر تغيير فرم اوليه لباس اندازه و سايز لباس را نيز تغيير دهد.
  •     شستشو با آب، موجب تغيير رنگ لباس خواهد شد.
  •     در روش شستشو با آب، براي پاك كردن لكه ها تدابيري خاصي وجود نداشته و در صورت پاك شدن لكه نيز آسيب هاي جدي به بافت لباس وارد خواهد شد.
  •     مواد شوينده مورد استفاده در اين روش براي محيط زيست مخرب هستند.

با توجه به موارد گفته شده، استفاده از خشكشويي مي تواند منافع بسياري را براي شما به همراه داشته باشد. خشكشويي ها از اتلاف وقت و انرژي شما جلوگيري مي كنند. از اين گذشته لباس هاي مورد علاقه شما با استفاده از خشكشويي خيابان آذربايجان براي مدت بسيار طولاني تر قابل استفاده خواهند بود. با مراجعه به سايت لاوسته ۲۴ مي توانيد تمام لباس هاي خود را به آساني به خشكشويي بسپاريد. لاوسته ۲۴ لباس هاي شما را از همه  جاي تهران تحويل گرفته و با بهترين كيفيت شستشو به شما تحويل مي دهد.

 

براي صرفه‌جويي در زمان مي‌توانيد از خدمات خشكشويي آنلاين نيز استفاده كنيد.

با مراجعه به سايت خشكشويي اينترنتي لاوسته ۲۴ مي توانيد لباس هاي خود را با اطمينان خاطر به خشكشويي بسپاريد. لاوسته ۲۴ در سراسر تهران لباس هاي شما را تحويل گرفته و با بهترين كيفيت شستشو به شما تحويل مي دهد.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.