تغييرات ثبت شركت در كانادا

ثبت شركت - ثبت برند - ثبت تغييرات شركت

تغييرات ثبت شركت در كانادا

۵۵ بازديد ۰ نظر

نگاهي بر نحوه ثبت شركت در كانادا 

نحوه ثبت شركت در كانادا  :كانادا يكي از كشورهاي بسيار ثروتمند واقع در آمريكاي شمالي مي‌باشد. وجود امكانات، منابع طبيعي و انساني بسيار فراوان در اين كشور، سبب شده است بسياري از افراد در سراسر جهان به دنبال كسب درآمد از اين كشور باشند. به عبارت ديگر وجود اقتصاد پيشرفته در كشور كانادا بسياري از افراد را ترغيب به زندگي و كسب درآمد از اين كشور مي‌نمايد. در اين راستا مي‌توان گفت كه ثبت شركت در كانادا يكي از راه‌هاي رايج كسب اقامت و همچنين كسب در‌آمد از كشور كانادا مي‌باشد. لازم به ذكر است افراد بايد پيش از انجام هر اقدامي در رابطه با ثبت شركت در كانادا، ابتدا در مورد قوانين سرمايه‌گذاري در اين كشور اطلاعاتي كسب نمايند كه در غير اين صورت به احتمال بسيار زياد با مشكل مواجه خواهند شد، همچنين آگاهي از مراحل و نحوه ثبت شركت در كشور مذكور بسيار حائز اهميت مي‌باشد. در همين راستا در ادامه چهار گام بسيار مهم و اساسي در رابطه با ثبت شركت در كانادا، آورده شده است.

ثبت شركت در كانادا 99 - ثبت فردا

ثبت شركت در كانادا

برنامه ريزي، گام اول در ثبت شركت در كانادا 

اولين و تاثيرگذارترين گام براي ثبت شركت در كانادا داشتن يك برنامه‌ريزي بسيار دقيق و سنجيده مي‌باشد، بدين صورت كه صاحبان شركت ابتدا بايد تمامي جوانب را سنجيده و با توجه به ميزان توانايي خود برنامه‌ريزي لازم را انجام دهند. به عبارت ديگر وجود يك چشم‌انداز بلندمدت و هدفمند از نحوه ثبت شركت در كانادا بسيار الزامي بوده و در نتيجه كار نيز تاثيرگذار مي‌باشد. لازم به ذكر است كه افراد بايد پيش از ثبت شركت در كانادا، به سه سوال بسيار مهم زير پاسخ دهند:

-آيا ايده‌ي موجود در راستاي راه‌اندازي كسب و كار در كانادا مفيد و پربازده خواهد بود؟

-آيا ايده‌ي موجود توانايي رقابت با بازارهاي مشابه را دارد؟

-آيا در كشور مذكور، محدوديت‌هايي از جانب دولت براي ثبت شركت در كانادا وجود دارد؟

ثبت شركت در كانادا 99

نحوه ثبت شركت در كانادا

انتخاب نام، گام دوم در ثبت شركت در كانادا 

در اين گام صاحبان شركت بايد يك نام تجاري براي كسب و كار خود انتخاب نمايند. لازم به ذكر است اسم انتخاب شده بايد دو ويژگي بسيار مهم و اساسي كوتاه بودن و راحتي تلفظ را با خود به همراه داشته باشد. از سويي ديگر نام انتخاب شده بايد نمايانگر نام محصول و فعاليت شركت باشد. در حالت كلي اهميت انتخاب نام مناسب و مطلوب در طي فرايند ثبت شركت در كانادا براي جلوگيري از سردرگمي و ايجاد مشكلات حقوقي مي‌باشد.

اخذ مجوز و تعيين نوع فعاليت تجاري، گام سوم در ثبت شركت در كانادا 

اخذ مجوزهاي لازم جهت انجام ادامه فرايند ثبت شركت در كانادا الزامي مي‌باشد. ذكر اين نكته بسيار حائز اهميت است كه با توجه به حساسيت بسيار بالاي اين مرحله صاحبان شركت بايد با افراد متخصص مشورت نمايند، بنابراين مشورت با وكلاي متخصص در اين زمينه بسيار توصيه مي‌شود. از سويي ديگر در اين مرحله تعيين نوع فعاليت تجاري نيز بسيار ضروري مي‌باشد. به عبارت ديگر صاحبان شركت بايد مشخص نمايند كه فعاليت تجاري آن‌ها كداميك از انواع استاني، منطقه‌اي، فدرالي، مشاركتي و يا مالكيت فردي را شامل مي‌شود. لازم به ذكر است كه طبق قوانين ثبت شركت در كانادا، تنها شركت‌هاي تك مالكيتي امكان ثبت در اين كشور را دارند و ثبت شركت به صورت مشاركتي براي افراد خارجي امكان‌پذير نمي‌باشد. از سويي ديگر صاحبان شركت حتما بايد شماره كسب، حساب ماليات بر درآمد و شماره تجارت را از اداره درآمد موجود در كشور مذكور دريافت كنند.

فراهم نمودن سرمايه اوليه، گام چهارم در ثبت شركت در كانادا 

در اين مرحله صاحبان شركت بايد سرمايه اوليه را فراهم نمايند. لازم به ذكر است كه ميزان سرمايه اوليه با توجه به نوع شركت و ايالتي كه شركت در آنجا به ثبت خواهد رسيد، متفاوت خواهد بود. از سويي ديگر صاحبان شركت براي دريافت ويزاي كسب و كار بايد نوآورانه بودن فعاليت تجاري خود و توانايي رقابت در بازار جهاني را براي كشور كانادا اثبات نمايند.

ثبت شركت در كانادا 99 با ثبت فردا

نحوه ثبت شركت در كانادا

مروري بر شرايط لازم جهت ثبت شركت در كانادا 

كشور كانادا هموراه به دنبال جذب افراد خلاق و نخبه در زمينه كسب و كار و فعاليت‌هاي تجاري مي‌باشد. به عبارت ديگر انجام فعاليت‌هاي تجاري در كشور كانادا منوط به وجود سرمايه قابل توجه و مهارت كافي در كسب و كار مورد نظر مي‌باشد. در يك جمع‌بندي كلي از مهم‌ترين شرايط لازم براي ثبت شركت در كانادا مي‌توان به دارا بودن حداقل دوسال تجربه كار در زمينه تجاري مورد نظر، مالكيت در تجارت مور قبول كشور كانادا و كسب حداقل امتيار از سيستم امتياز بندي اشاره نمود. ذكر اين نكته بسيار حائز اهميت است كه صاحبان شركت پيش از ثبت شركت در كانادا، بايد از ميزان هزينه‌هاي لازم جهت زندگي در كانادا و همچنين از توانايي خود در پرداخت هزينه‌هاي مذكور اطمينان حاصل نمايند، از سويي ديگر بايد حداقل يك مدير براي شركت انتخاب شود. مدير انتخاب شده بايد داراي حداقل سن قانوني و اقامت كشور كانادا بوده و نيز مورد تاييد حداقل يك چهارم اعضاي هيئت مديره باشد.

نكاتي مهم در رابطه با ثبت شركت در كانادا 

-پس از ثبت شركت در كانادا تنها راه ابطال مجوز شركت تجاري، صدور حكم دادگاه مي‌باشد.

– ثبت شركت در كانادا به معناي دريافت پاسپورت كانادايي بوده كه سبب بهره‌مندي صاحبان شركت از تمامي مزاياي مربوط به يك فرد حقيقي مي‌شود. تحصيل رايگان فرزندان در مدارس اين كشور و استفاده از بيمه خدمات رايگان تنها بخشي از مزاياي ثبت شركت در كانادا مي‌باشد.

-از ديگر نكات جالب توجه در رابطه با ثبت شركت در كانادا مي‌توان به بهر‌ه‌مندي صاحبان شركت از مزاياي اقتصاد قوي كشور كانادا، پرداخت ماليات كم، بالا بودن كيفيت زندگي در كشور كانادا و… اشاره نمود.

ثبت شركت در كانادا 99 در ثبت فردا

       نحوه ثبت شركت در كانادا

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.